Buketräff med hund i Örebro

Sv: Buketräff med hund i Örebro

Malin_Orebro skrev:
Ja, jag var på fest hos dig och Maria för ett tag sen.

hheeheheh vilken koll man har vilka alla är *sorry*

ja då har du träffat dom, men lilleman är något större nu, väger nu 30kilo.
 
Sv: Buketräff med hund i Örebro

Nästa vecka kan nog gå kanske, ska höra med päronen då det är deras hund eg, och dem får köra dit mig och vovven iså fall.:D *inget körkort än* Han är nyligen vacc med (torsdags) så ska kolla upp när han kan träffa andra hundar

PIRU: Vad har du för hund?

min msn om nån vill disk datum eller nåt: marie.handsmedsgarden@telia.com

Men funderar på en sak, orkar en 12 valp en träff tror ni?
 
Senast ändrad:
Sv: Buketräff med hund i Örebro

ok näe det blir nog för långt:cool:
Men annars kan jag möta er vid Rävgången.
Ska in och skriva upp :crazy: 13.30 på tis
Så kanske efter det?
Men jag tror jag kan i stort sett när som annars
 
Sv: Buketräff med hund i Örebro

Blev det måndag alltså?

Jag trodde att jag skulle på synundersökning då men det är ju på onsdag istället så då kan jag så fort jag har tagit mig hem från jobbet och hämtat lilltösen. Och jobbet slutar 14.

Men ska vi säga runt 15-15:30?
Hehe, det blir en salig blandning av hundar :D
 
Sv: Buketräff med hund i Örebro

jag ska höra med päronen om dem kan köra då eftersom ajg itne har körkort, men kan dem det så är allt lugnt
haha jo det lär bli livat:D
 
Sv: Buketräff med hund i Örebro

För min del är det en jättebra tid, då hinner jag sova lite innan med, jobbar natten plus dagen fram till 13.....
 
Sv: Buketräff med hund i Örebro

Ska du komma? Då måste jag ju stanna hemma ;)

Nä, får se hur trött jag är efter den här göteborgsresan. Har jag inte klappat ihop helt så kommer jag.
 
Sv: Buketräff med hund i Örebro

Jadzia skrev:
Ska du komma? Då måste jag ju stanna hemma ;)

Nä, får se hur trött jag är efter den här göteborgsresan. Har jag inte klappat ihop helt så kommer jag.

Nej jag ska inte med skoja bara.

för det första jobbar jag då.
sen för det andra får inte mina hundar "leka" med andra hundar.

Roligare och träffas och träna en dag eller nåt.
 
Sv: Buketräff med hund i Örebro

klart du ska komma:)

PIRU: asch då:( hehe jo men det får nog vi vänta med, Bamse är lite liten för det än:D

Edit: Vi möter er vid Rävgången, blir långt för Bamse och gå hela vägen från stan annars.
Alla tar med eget fika/käk el?
 
Sv: Buketräff med hund i Örebro

Hm, det där med träningen var en bra idé...skulle kunna behöva det med Nikita:smirk:
 
Sv: Buketräff med hund i Örebro

Novelette skrev:
Hm, det där med träningen var en bra idé...skulle kunna behöva det med Nikita:smirk:

bara du blir med vi tränar ofta. även om vi kör skydd så finns det ju ändå tid över till din hund om du vill det, jag är ju ibland och kör själv också. Du är mer än välkommen och vara med.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 478
Senast: Farao
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 889
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 677
Senast: Milosari
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 480
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp