Buketräff med hund i Örebro

Mirre

Trådstartare
Nån som är intresserad?



Man kanske kunde ta en picknik eller nåt och låta hundarna leka eller så.

Skriv ditt namn nedan om du är intr, skriv gärna vad ni har för hund också (kul och veta):

Zindy16. Har en valp på 12 v, blandras mellan schäfer och berner senner. Liten busig hane:) :love:
 
Sv: Buketräff med hund i Örebro

Nevin: Har en Rottmann på 5 år, han kan tyvärr inte leka med andra hundar då han är sur på hanar och blir lite för "på" med tikar om de inte säger ifrån på skarpen direkt... Valpar däremot älskar han!

Men det vore jätteskoj att träffas ändå, lite socialträning är aldrig fel!
 
Sv: Buketräff med hund i Örebro

Ja, det vore jättekul!

Jag har en liten taxtjej på 9mån som älskar att träffa andra människor och hundar.

Rävgången? Man får ju ha hundar där sålänge de är kopplade.


Edit: Är ledig fre, lör och sön nu. Nästa vecka jobbar jag tidig morgon till kl 14 mån-fre. O på lördagen är jag i Västerås på utställning.
 
Sv: Buketräff med hund i Örebro

Ute vid Oset, mot Rynningeviken till.

man skulle ju kunna träffas inne i stan och gå ut dit?
 
Sv: Buketräff med hund i Örebro

Oki, då är den svåra biten kvar...NÄR:p
Vi kan börja lite lätt med vecka.

Vad sägs om nästa vecka?
 
Sv: Buketräff med hund i Örebro

Nästa vecka kan jag måndag efter 13.30, tisdag efter 18.30, onsdag efter 18.30, torsdag efter 16.30 och fredag efter 12.

Lördag och söndag kan jag inte....
 
Sv: Buketräff med hund i Örebro

Ja så mina grisar får härja av sig rejält så jag kan få dom trötta :rofl:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 478
Senast: Farao
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 889
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 677
Senast: Milosari
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 480
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp