Buketräff Linköping?

Monifa

Trådstartare
Nu är jag förflyttad och känner återigen inte en kotte :D Så tänkte se hur intresset för en buketräff ser ut? Samt förslag på vad man kan göra, var 6 år senast jag bodde här och har inte en aning om vad man kan roa sig med.

Bor förövrigt i Mjölby :)

Sv: Buketräff Linköping?

Jag flyttar till Norrköping för att plugga om några veckor och är (nästan på) helt ensam :o
Så när jag har kommit lite i ordning så är jag definitivt intresserad :D

Jag bor i Motala men ska börja plugga i Lkpg på måndag :) annars jobbar jag där! Kommer gärna på en träff om det är efter 17 eller på en helg :)

Jag kanske är på. Om jag vågar :D Ingen aning om aktivitet dock, vet inte vad man gör i Linköping på sommaren...

Jag bor också strax utanför Linkan och pluggar på universitetet. Dock vet jag inte riktigt vad man kan hitta på, bowla kanske? Eller ta en fika/käka mat på nåt trevligt ställe? :)

Ja mat + bowling (om man är många kanske laserdome :angel: ) men i september isf? Jobbar alla helger i augusti och efter som att en del av er pluggar och jag misstänker att helgerna festas/sovs igenom kanske mitten/slutet av september skulle passa?

Jag kanske är på. Om jag vågar :D Ingen aning om aktivitet dock, vet inte vad man gör i Linköping på sommaren...

Samma här, dvs. om jag vågar :D
Bor i Motala men pluggar i Lkpg.

Värdelös på bowling dock, så då kanske jag väntar tills nästa gång! ;)

Ang att vara usel på bowling så kan jag näst intill garantera att jag är sämst. Bowlade i ett sällskap om 35 pers och den enda som var sämre än mig var en tant på 68 år ;) Jag har en topp då jag får ett par strike's på rad och tror jag är kung sen kastar jag resten i rännan.

För mig passar det när som, ska gå en yh så har inget studentfestande :)

Minigolf annars? Bara en fika? Alt öl/vin? Tinnis om det är varmt? Bergs slussar? Picknick?

Jag tycker en fika är en bra förstagångsaktivitet :) Relativt lätt att organisera och "kravfritt" (om man tycker det är lite läskigt :p) (+ trevligt)

Picknic är ju rätt mysigt eller fika :) Som Lillagoajag säger kan det ju vara en enkel första gångs grej!

Jag jobbar vissa helger, annars sover jag nog mest eller är hos hästarna ;) Från september fungerar säkert bra, jag kan som sagt lite då och då så bestäm ni som kanske har mer fasta tider att anpassa er efter så hänger jag på om jag kan (och vågar såklart ;))

Tänkte bara återuppliva tråden lite - nu (eller ja, sen lite drygt en vecka tillbaka) är jag östergötlandsbo! (östgöte?) :D :D :banana:

knapp

Nått av följande datum som kan passa herrskapen? Jag har lite svårt att komma ifrån på helgerna i september (mer än typ lunch tid då är jag ledig)

4+5+9+12+15
7+8 (lunchtid, börjar jobba 4)
Vet bara min månad fram till 15 ;)

9:e och 15:e funkar för mig :D

den 5:e hade kunnat gå, men då är det gratis kunskapskväll på hästkliniken i norrköping :p

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
587
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 998
Senast: Gunnar
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
684
Senast: MiaMia
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 924
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar