Buketräff i Kalmarområdet

TantAgda

Trådstartare
Nästa buketräff med lydnadsträning och ev spårträning kommer att äga rum utanför Kalmar.
Planen är att vi ska träna lydnad i en nybyggd inomhusarena i Rockneby, ca 2mil norr om Kalmar. Om vädret tillåter, alltså snöfritt, spårar vi också en del av dagen. Det kommer vi antingen göra i mina hemtrakter ca 2,5mil norr om kalmar eller i mina föredetta hemtrakter ca 1 mil hemifrån mej. Detta innebär att vi kommer behöva transportera oss en del under dagen men det brukar inte vara något större problem för hundfolk ;)

Nedan kommer förslag på datum då arenan för stunden är obokad. Jag föreslår att vi ganska så snart bokar ett datum så jag kan boka arenan, datumen bokas upp för fullt just nu.
När datum är bokat och antalet deltagare bestämt kommer jag vilja ha betalt av er för arenakostnaden då jag helst inte vill behöva betala allt själv i slutändan -hoppas detta är ett upplägg som funkar för alla? :)
Kostnaden kommer att bero på hur många vi blir men den totala kostnaden är 1000kr för 4timmar vilket jag tror blir ganska lagom. Vill vi träna längre -kan vi komma överens om när vi vet hur många vi blir -kostar det 250kr/timmen.

8 december:

9 december:

5 januari:

6 januari:

12 januari:

13 januari:

19 januari:

20 januari:

Räcker dessa datum eller ska jag fylla på med datum i februari?
I dec är arenan ledig helgen innan jul och nyår också, ska jag fylla på med dessa datum eller tar vi helgledigt från hundträning då och umgås med nära och kära? ;)

Inomhusarenan går ganska enkelt att hitta på första bästa sökmotor om man inkluderar ortsnamnet i sökningen. Om ni mot förmodan inte hittar så PM:a!

Sv: Buketräff i Kalmarområdet

8 december: paradox

9 december: paradox

5 januari: paradox

6 januari:

12 januari: paradox

13 januari: paradox

19 januari: paradox

20 januari: paradox

Med reservation för att jag inte har en aning om hur mitt liv ser ut framöver, förutom att jag nog tänker tävla 6/1 :angel:

8 december: paradox, emma82maria

9 december: paradox, emma82maria

5 januari: paradox, emma82maria

6 januari: emma82maria

13 januari: paradox, emma82maria

19 januari: paradox

20 januari: paradox, emma82maria

Som det ser ut nu kan jag dessa dagar. :)

8 december: paradox, emma82maria

9 december: paradox, emma82maria, attheedge

5 januari: paradox, emma82maria

6 januari: emma82maria, attheedge

13 januari: paradox, emma82maria, attheedge

19 januari: paradox, attheedge

20 januari: paradox, emma82maria, attheedge

Så ser det ut nu för min del :)

8 december: paradox, emma82maria, tantagda

9 december: paradox, emma82maria, attheedge, tantagda

5 januari: paradox, emma82maria, tantagda

6 januari: emma82maria, attheedge, tantagda

12 januari: paradox, tantagda

13 januari: paradox, emma82maria, attheedge, tantagda

19 januari: paradox, attheedge, tantagda

20 januari: paradox, emma82maria, attheedge, tantagda

Kan alla tillfällen, verkar visst inte ha något liv i januari ;)

Kom igen nu alla som vill träna hund och umgås med likasinnade!

kl

Nu är vi några stycken som (ev) ska tävla i mitten på dec i nämnda inomhusarena där vi planerar att ha träffen den här gången och vi skulle vilja träna där innan tävlingen.

Så, 9 december? Är det ett bra datum? Alla ni som inte skrivit upp er än, gör det om ni kan då! Ju fler vi blir, desto roligare! :D

Hej på er! Jag kan tyvärr inte i december. Hur det ser ut i januari får jag återkomma med :)

Det tycker jag!

Om vi inte blir så många härifrån kan jag höra med mina klubbkompisar om några vill bidra till hyran! ;)

Synd, men vi kanske kör igen i jan eller feb! :)

kl
9 dec bestämt! Som det ser ut nu är arenan obokad fram till klockan 17 då den öppna träningen börjar. När ska vi träffas och hur länge ska jag boka?

Vill ni ut i skogen innan eller efter?

Håller med, skogen innan.
Angående tiden, det beror på hur många vi blir, men två timmar minst iallafall tycker nog jag. (vi får vara effektiva ;) )

Eftersom vi kommer att få en del tid i bilen mellan spår, lunch och lydnad tror jag att jag bokar arenan från klockan 14 (13 kan bli lite stressigt -är osäker på var vi ska spåra). Om jag då bokar fram till 17 blir den totala kostnaden 750kr -alltså strax under 200kr /person.

Jag har lagt ut en förfrågan på klubbens fb sida och avvaktar svar därifrån någon dag eller två. Sen bokar jag arenan. Blir det bara vi 4 bokar jag fram till 16 och blir vi fler bokar jag till 17. Låter det bra?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka