Buketräff i Göteborg

Sv: Buketräff i Göteborg

Hade han? Han som alltid häller i sig cola och vill ha chips. Aldrig sett en Mer i detta hushåll i alla fall.

Billigt är ju rätt lätt att hitta i den här staden i alla fall.

*viskar*

Andra lång, andra lång...

:angel:

Eller något after work där man kan länsa en gratis buffé om man köper sig en liten öl.

KL

Har inte vart inne på ett tag men har ni bestämt något? Vad blir det?

Jaaa kom! Och är alla egentliga ÄUare för unga för oss (som också är Sare egentligen, även om jag vägrar inse) så kan vi ju alltid diskutera Allers! :D

Jag har stenkoll på Allers! Och Hemmets veckotidning! Och Se & Hör! :angel:
Man blir som man umgås... (med tanter)

Buhuuu... :cry:

Bittert troll som också vill vara med :(
Ni känner inte för att ta hela träffen 6 mil norröver, så kan ett stackars troll också få ha lite roligt :idea:

Nej det kan vi ju inte göra nu när jag äntligen får lämna Vänersborg för Göteborg en helg:D

Jaaa kom! Och är alla egentliga ÄUare för unga för oss (som också är Sare egentligen, även om jag vägrar inse) så kan vi ju alltid diskutera Allers! :D

Jag älskar Allers. Fick en prenumeration i julklapp i år igen, överlycklig! :D Prenumererar även på Allers systertidning Bra Korsord.

Och vad tror ni om AW förresten? Brukar inte vara särskilt dyrt och alla kan vara med? :)

Bra idé tycker jag, jag har aldrig varit på riktigt AW i Sverige men det brukar väl vara lite mat och sånt på många ställen? Har för mig att jag har hört att Bryggeriet på Avenyn har trevlig AW, likaså The Red Lion på Mariaplan.

Åh Red Lion är fint! Problemet är ju att det ligger lite off om man kommer från fel håll och inte vill hålla på att byta och krångla:)

Om det är så att folk känner för att ev fortsätta till typ andra lång eller så kan man ju hålla sig i trakterna? Finns ju flera ställen på Linnégatan som är ok, men även på just andra lång eller tvärgatorna till de båda nämnda gatorna :)

Jag lägger mig inte i val av ställe i alla fall eftersom jag aldrig varit på något :D Jag litar på att ni andra har bättre kunskap om sånt hehe.

Ska vi köra någon liten presentation av oss som ska vara med nu eller drar vi allt sånt på fredag? :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka