Buketräff i Göteborg

Sv: Buketräff i Göteborg

KL

Putt putt!

Hur tänker vi kring fredag 1:a eller lördag 2:a februari?

Har en annan grej som jag kan gå på antingen fredan eller lördan men skulle behöva bestämma ganska så snart vilken dag det blir! :)

För mig funkar både 1a och 2a!

Och där brakade ryggen ihop igen :grin: Har tagit alvedon nu i alla fall så får se om det känns bättre om en stund, annars dyker jag nog inte upp idag :( Isåfall hoppas jag att ni andra får en trevlig promenad och att jag kan vara med en annan gång.

Ja visst blev det! Kul för vovvarna när de sprang runt och skojsade med varandra i hägnet också. :)

Men nästa gång så, då kommer ni andra också! ;)

KL

Har dykt upp lite hinder i vägen så jag får tyvärr skippa utgången 1 el 2:a :( Andra buketräffen jag missar! :( Men jag ger inte upp ;)

Ja, Rosette som vanligtvis är mammig till tusen försökte ju leka med andra hundar (fast det gick ju inte så bra eftersom hon var intresserad av rottweilern som var typ minst 10 gånger så stor å typ inte såg henne...). Gammelhunden var mest bitchig dock.

Åh hade velat vara med, min hund hade nog också tyckt det var roligt eftersom hon ganska sällan träffar andra hundar. Istället var jag sängliggande hela dagen och det tyckte hon var skittråkigt :p Men nästa gång så!

Jag tror nog att jag hejar på fredagen, även om jag har webtenta dagen efter. Då kan jag iaf ligga hemma i soffan med cola & godis samtidigt som jag gör den... :angel:
Kommer med största sannolikhet befinna mig i Götet den dagen helgen iaf..

Jag kan också på fredagen, verkar inte bli någon uppkörning kommande veckor heller.

japp vi tog en promenad och sedan gick vi dit och släppte hundarna. skulle ju vara kul om man kunde träffas för fler promenader, min hund (eller ja min systers) tycker det är väldigt kul att leka och blir lite smått jobbig när han inte får hälsa på de hundarna han är med.
Så fler promenader för oss är jättebra så han kan träna lite på att uppföra sig :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka