Buketräff i Göteborg

Sv: Buketräff i Göteborg

Jag har inget emot Frölunda, bor också där! :angel:
Har inget emot Mölnlycke heller, bara haft trevligt när jag varit där tidigare :D

Kl

Jag hänger gärna med på promenad, har två hundar så någon kan ju få låna den ena om denne vill låna hund en stund. Jag kan de flesta dagar, har dock hästarna men kan försöka få hästledigt om det skulle vara så.

Ska vi försöka få ihop hundpromenad snart? För då behöver vi ju inte vänta på lönen :)

Det hade varit kul! På söndag 10/1? eller en vardag?

20/1? :D Funkar för mig, vet dock inte om jag har hunden då eller inte. Hon kommer på onsdag för ett veterinärbesök och åker eventuellt hem till sitt andra hem på torsdag igen om hon inte behöver opereras, isåfall stannar hon. :) Men då kanske jag skulle kunna låna Skogstokigas hund, eller så hänger jag på i vilket fall som helst!

Knapp

Fredag 1/2
1. Yodadog
2. Killaloe
3. yllva
4. seahawk
5. Libra
6. Lorden
7. 1887
8. Undret
9. Happimess

Lördag 2/2
1. Yodadog
(2. Killaloe)
3. yllva
4. seahawk
5. Libra
6. Lorden
7. 1887
8. Undret
9. Happimess

jag är lätt på! har ju pratats om götetträffar i evigheters evigheter och vid de få tillfällen det har blivit av har jag antingen varit för ung för aktiviteten eller inte kunnat. Nu är jag 22, så jag borde kunna hänga med på det mesta ;)

KL

Jag kommer om jag är i Götet! Kan hända att pojkvännen kommer ner hit till Växjö istället - men i så fall är jag med nästa gång! :D

Om det blir på fredagen så är min sambo borta från 18.30 så vill ni hänga några timmar på Centrala Hisingen (vilket man kanske inte alltid vill :D) så funkar det också... :)

Vi gör såhär då :)

Söndag 20/1, Hundpromenad (Slottsskogen?)
1. Libra

Fredag 1/2
1. Yodadog
2. Killaloe
3. yllva
4. seahawk
5. Libra
6. Lorden
7. 1887
8. Undret
9. Happimess

Lördag 2/2
1. Yodadog
(2. Killaloe)
3. yllva
4. seahawk
5. Libra
6. Lorden
7. 1887
8. Undret
9. Happimess

20/1? :D Funkar för mig, vet dock inte om jag har hunden då eller inte. Hon kommer på onsdag för ett veterinärbesök och åker eventuellt hem till sitt andra hem på torsdag igen om hon inte behöver opereras, isåfall stannar hon. :) Men då kanske jag skulle kunna låna Skogstokigas hund, eller så hänger jag på i vilket fall som helst!

Du får låna en av mina om du vill :)

Jag är tyvärr i skolan på söndag men följer gärna med den 1:a lr 2:a :).

Söndag 20/1, Hundpromenad (Slottsskogen?)
1.Libra
2.Sophia93
3. Sofiek90
4. (1887)

Jag är med om mitt ryggskott ger med sig :D Men fm eller mitt på dagen låter bra, trevligt med dagsljus!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka