Buketräff i Göteborg

Sv: Buketräff i Göteborg

Nej ingen oavsett ålder får avlägsna sig :D
Vad roligt att det verkar som att det blir några stycken, är nämligen svältfödd på social interaktion.
Ska vi preliminärboka 2/2 för festligheter då? :)

Jag kommer gärna och röstar på festligheter (att jag snart fyller 27 och därmed är lite äldre än ÄU ålder skiter jag högaktningsfullt i, man är ju inte äldre än man gör sig :D).

Dock tycker jag (personligen) att den 1/2 är ett bättre datum eftersom fredagskvällar känns roligare att gå ut på, men det kanske bara är jag? :angel:

Är beredd att hålla med dig. Det är hur som helst jävligt skönt att vakna bakis och inse att det bara är lördag! :p

Edit: Jag har en webbaserad tenta på lördagen! Antar att den kan göras från Götet - men jag vet i fan om jag vill göra den bakis. :p så jag röstar nog på den 2/2 ändå... :D

Senast ändrad:

Typ så ja! Dessutom tycker jag att tex andra långgatan-häng känns mer avslappnat på fredag och om man vill gå ut och dansa efteråt är väl utbudet bättre på fredagar om man är under 25 (?). Säger jag som har dålig koll på allt som inte räknas till sunkiga pubar :D

Då gör vi såhär: alla får skriva upp sig på en lista för vilket datum som funkar bäst, och spelar det ingen roll kan man skriva upp sig på båda;) Vet dock inte om vi kan vara hemma hos 1887 på fredagen, men det visar sig.

Fredag 1/2
1. Yodadog

Lördag 2/2
1. Yodadog

Senast ändrad:

Då gör vi såhär: alla får skriva upp sig på en lista för vilket datum som funkar bäst, och spelar det ingen roll kan man skriva upp sig på båda;)

Bra initiativ! :)

Fredag 1/2
1. Yodadog
2. Killaloe

Lördag 2/2
1. Yodadog
(2. Killaloe)

Jag kan på lördagen, men fredagen är bättre :)

Fredag 1/2
1. Yodadog
2. Killaloe
3. yllva

Lördag 2/2
1. Yodadog
(2. Killaloe)
3. yllva

Fredag 1/2
1. Yodadog
2. Killaloe
3. yllva
4. seahawk

Lördag 2/2
1. Yodadog
(2. Killaloe)
3. yllva
4. seahawk

Såklart! Vi borde dock ses dessförinnan! typ.. asap!

Fredag 1/2
1. Yodadog
2. Killaloe
3. yllva
4. seahawk
5. Libra

Lördag 2/2
1. Yodadog
(2. Killaloe)
3. yllva
4. seahawk
5. Libra

kl

Missade varför ni pratade om ålder, men hursomhelst är jag 20 :D.

Fredag 1/2
1. Yodadog
2. Killaloe
3. yllva
4. seahawk
5. Libra
6. Lorden

Lördag 2/2
1. Yodadog
(2. Killaloe)
3. yllva
4. seahawk
5. Libra
6. Lorden

Om jag inte råkar få jobb den helgen. Eller ska flytta.
Då beror det på vilken tid :).

Har inte fått schemat för den månaden än men meddelar så fort jag får:).

KL
Jag kan 1/2 också. Vet inte om det är möjligt att få iväg sambon hemifrån men man måste ju inte vara hos mig innan heller. Bor ju i Frölunda som ligger 25 min från stan och det är lite drygt att åka :p Man kan ju alltid träffas på nåt ställe på andra lång som nån annan sa tex.

Fredag 1/2
1. Yodadog
2. Killaloe
3. yllva
4. seahawk
5. Libra
6. Lorden
7. 1887

Lördag 2/2
1. Yodadog
(2. Killaloe)
3. yllva
4. seahawk
5. Libra
6. Lorden
7. 1887

Fredag 1/2
1. Yodadog
2. Killaloe
3. yllva
4. seahawk
5. Libra
6. Lorden
7. 1887
8. Undret

Lördag 2/2
1. Yodadog
(2. Killaloe)
3. yllva
4. seahawk
5. Libra
6. Lorden
7. 1887
8. Undret

Med reservation ifall jag får en uppkörningstid för BE-kort och måste hasta iväg till Värmelandet för att köra upp, har för mig att de hade tisdagar och fredagar som uppkörningsdagar på Trafikverket.

Jag kan väl också slänga ut min sambo om det skulle vara så, men jag bor i Mölnlycke (som visseligen inte är längre bort än en kvart från korsvägen men ändock i Gbg+ vilket gör det till en avlägsen plats i mångas ögon :angel: ). Sedan har jag inte tip sittplatser heller, men sådant brukar ju vara av sekundär betydelse :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka