Buketräff i Göteborg

Sv: Buketräff i Göteborg

Jag kan också tänka mig att hänga på om det blir någon träff! :)
Har hund, så promenad i slottis låter fint, annars röstar jag för cider! :p

Om ni tar Lördagen den 19/1 eller 26/1 blir jag ledsen för övrigt :p då jobbar jag 7-19 och kommer av förklarliga skäl inte att orka vara med :)

Om en liten skitunge som jag är välkommen så hoppar jag gärna på :D På jobbet är favoriten att dra på ölbowling (a la Star Bowling typ) vilket jag blivit frälst på, men även promenad vore trevligt, eller fika.

Då har vi en till liten skitungen som gärna är på en buketräff!! 19/1 kan inte jag heller men annars är jag väldigt flexibel :)
Blir det slottis kan jag alltid sno min systers hund! :)

Till er som inte kan 19/1 så är det lungt, då kan inte Yodadog heller så det datumet kan vi skippa :D

Och ni "små skitungar" är självklart välkomna ;) jag är bara 22 så jag är inte så gammal heller haha:o

Då har vi en till liten skitungen som gärna är på en buketräff!! 19/1 kan inte jag heller men annars är jag väldigt flexibel :)
Blir det slottis kan jag alltid sno min systers hund! :)

Gissar att du heter Sophia och är 93:a?

Hej! Jag heter Sofia och är också 93:a :D

kl

19/1 samt 26-27/1 jobbar jag (utöver mån-fre) men slutar 18,15 så kvällen är hyfsat fri.

19/1 utesluter vi känns det som! Jag har ändå tenta den dagen, kvällen är iofs fri men det var ju fler som inte kunde så. I övrigt kan jag nog alla helger framöver, har inget särskilt planerat!

Åh, ölbowling låter ju kul!:D Ska vi försöka komma fram till en plan kanske? Är det någon som INTE vill göra nåt som innebär alkohol? Som sagt kan vi ju göra båda men vi måste ju börja någonstans.

Ett förslag är också valfri dryck hemma hos 1887 eller någon annan och sedan om man vill gå någonstans. Nu ska jag sluta skriva inlägg efter inlägg, haha. Kom med förslag:D

Ett förslag är också valfri dryck hemma hos 1887 eller någon annan och sedan om man vill gå någonstans. Nu ska jag sluta skriva inlägg efter inlägg, haha. Kom med förslag:D

Hehe här bjuder man in sig... Närrå, självklart är alla välkomna hem till mig. Så länge vi får plats, men finns det hjärterum så finns det stjärterum.

KL
Såhär gör vi! Jag gör två listor, en för promenad i Slottsskogen och en för utgång/öl/bowling/osv så kan ni kopiera och skriva upp er. Så samordnar vi nåt sen.

Promenad:
-1887

Utgång/öl/bowling/osv:
-1887

Promenad:
-1887
-Amaranthine

Utgång/öl/bowling/osv:
-1887
-Amaranthine

Jag är påå! Missade senaste träffen :( Men jag röstar på nån gång efter löning :) Är för både hundpromenad och alkohol (ffa alkohol) men min hund är ganska så extremt osäker på andra hundar så jag kommer inte att kunna konversera någonting särskilt under promenaden :/ Bra träning för vovve, inte lika underhållande för matte :angel: (Förutom Libras hund, dom älskar varann:love:)

Promenad:
-1887
-Amaranthine

Utgång/öl/bowling/osv:
-1887
-Amaranthine
-yllva

Promenad funkar också men äger ingen vovve :)

Vad roligt, är också ny göteborgare! Hur gamla är ni andra?

Promenad:
-1887
-Amaranthine
-bommans

Utgång/öl/bowling/osv:
-1887
-Amaranthine
-yllva
-blommans

Promenad:
-1887
-Amaranthine
-bommans
-Killaloe

Utgång/öl/bowling/osv:
-1887
-Amaranthine
-yllva
-blommans
-Killaloe

Jag är gärna med på båda! Tänkte även att om vi bestämmer en dag för hundpromenad så kan vi ju skapa en ny tråd för det på Hund, ifall det är några andra hundägare som vill följa med :)

Jag är också gärna med på båda! En tråd på hund låter som en bra idé också. Vad tror ni om efter löning som Amaranthine föreslog när det gäller iaf utgång/öl/bowling?

Promenad:
-1887
-Amaranthine
-bommans
-Killaloe
-Yodadog

Utgång/öl/bowling/osv:
-1887
-Amaranthine
-yllva
-blommans
-Killaloe
-Yodadog

Jag är 22:) Bor dock i Vänersborg just nu men letar lägenhet i Göteborg och åker och hälsar på min syster (som råkar vara 1887 hehe) hela tiden.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka