Buketräff i Göteborg

Sv: Buketräff i Göteborg

kl

Så där, nu när jag till och med boende i Göteborg (jobbar här, pendlade från Uddevalla) och säkrat biljetten till att vara i stan den 1/2 så hamnar min röst på fredagen.

Meeen, jag är inte fyllda 20 vid detta datum. Jag har ingenting emot att backa ifall ni ska ut på ett "vuxenkalas" (:p) och skulle vara fasligt nöjd med bara lite förfest/mat ihop.

Är man ett större gäng brukar det inte vara några problem om bara en inte når upp till åldergränsen. Det är min erfarenhet i alla fall. :)

Jag når tyvärr inte heller upp till åldersgränsen, fyller i december...

Jag vet inte ännu hur mitt schema ser ut och jag nöjer mig också bara med förfest/mat :)

Om man t.ex hänger på andra lång är det ju inga problem om alla inte är 20 :) Annars är det väl enklare med åldersgränser på fredagar om det skulle vara så (väl?? Lårdis, du vet väl?!).

Annars kan ju ett annat alternativ vara någon form av AW för dom som vill så finns det både mat och dricka och ingen direkt åldersgräns? :)

Haha, visst har jag? :D :p
Dock håller jag på att ingå en godispakt med Pilot på Buke, så det blir la inget godis... Men, ska försöka få ha kvar mina popcorn, så det får väl bli popcorn & cola då :p

KL

Förresten - Filifjonkan ville ju lära känna Göteborgare? Vart håller hon hus? Har hon sett denna tråden!?

Äh, bakfylletenta måste väl vara undantaget sådana överenskommelser och därmed borde du få äta godis om du vill?!

Haha, nä det tror jag icke. :D Meeen, kanske kan få pojkvännen att springa till ICA och köpa frallor och massa goda pålägg, typ. Alternativt pizza beroende på när tentan är - så jag ska nog överleva den :D

Pizza botar bättre än godis enligt mina erfarenheter så jag tror din överenskommelse borde vara okej! Själv ska jag se till att inte boka in nåt jobb dagen efter, definitivt för gammal för sånt!

Ah, jag hatar att jobba bakis. :p Dock gör jag det OFTA när jag jobbar på mitt gamla jobb, där jag nu är var fjärde helg typ.
När jag jobbar där så är jag hemma i byn med alla gamla vänner och då blir det lätt fest... :angel:
Som tur väl är så är det kundtjänst över telefon, så ingen behöver se hur dåligt jag mår, haha. :p :D

Pizza kan det mycket väl bli efter denna kvällen känner jag... :D

Brukar inte bli bakis så ofta men brukar behöva lite frisk luft & en cola dagen efter jag druckit alkohol ivf:).

Haha ja cola är givet! Sist jag var bakis så drömde jag precis innan jag vaknade att jag hällde i mig cola. Cravings anyone?

Sleepan: Det går ju an kanske men ingen bra idé att jobba på ett jobb där man ofta kör bil. :p

Haha:rofl:

Ja inte kan man jobba bakis på ett jobb där dom tar drogtester då & då heller.

Nu är jag ju pepp :bump:.

Jag får ett hysteriskt sug efter juice när jag är bakfull. Vilket är märkligt då jag inte är särskilt förtjust i juice annars. Men men, har i alla fall lärt mig och parkerar numera en 2-liters förpackning i kylskåpet innan jag ska gå ut och dricka med stränga förmaningar och hot till sambon om att det är min!

:D

Tillbaka till ämnet, jag skriver in 1/2 i kalendern och är med på lite vad som helst. Kostar det billigt är det ännu bättre eftersom csn har problem med mig den här terminen och fortfarande håller hårt i mina pengar.

Tillbaka till ämnet, jag skriver in 1/2 i kalendern och är med på lite vad som helst. Kostar det billigt är det ännu bättre eftersom csn har problem med mig den här terminen och fortfarande håller hårt i mina pengar.

Samma här! :p så billigt är bra. Tur att jag har en flaska sprit från nyår hemma:angel:

Jag är likadan - fast jag vill ha äppeljuice, eller PäronMer! :D (har inte vi redan diskuterat detta förresten? Har för mig att din man hade samma åsikt om Mer på bakfyllan? :p :D)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka