Buketräff i Göteborg

Sv: Buketräff i Göteborg

Nej, inget bestämt vad jag vet...

Snackats om Andra lång ju, så jag antar att det kanske blir en sväng dit? För det där med att vara hemma hos någon har vi slopat eller?

Jag lägger mig i alla fall inte i vart det blir, den första som har en plan hänger jag på:D

Jag har heller inga preferenser och har dålig koll på AW. Ganska dålig koll överlag... :p
Bara jag får träffa lite roliga bukare så blir jag glad! Och kanske dricka ett eller flera glas vin! :D

Jag känner nja inför Bitter (som var med på listan) vars aw ska hålla på till 19.30. Var där 19.00 en gång och då hade dom redan plockat undan maten och han i garderoben kändes allmänt dryg.

Rumpan bar har jag hört gott om och King's head känns lagom avslappnat (fast jag har aldrig varit där, är bara en känsla :p)

Då tycker jag att vi stryker Bitter. Det känns ändå mest sunkigt (till skillnad från de andra fräscha ställena :angel: ) när jag varit där på brunch :)

Kings Head är ändå helt okej tycker jag, så det funkar för mig. Känns billigare än Rumpan? Eller? :p

Jag hoppas att jag blir frisk tills på fredag annars låter Kings Head bra för mig med :).

Kings Head är ändå helt okej tycker jag, så det funkar för mig. Känns billigare än Rumpan? Eller? :p

Vet inte faktiskt, AW är väl inte direkt tokdyrt alls men det kan säkert stämma att det är billigare på Kings Head.

Vad säger ni om tiden? Funkar det om vi kan börja droppa in vid typ 16.30 eller nåt? Tänker att det brukar vara en del folk så bättre att vara där relativt tidigt. Eller blir det för tidigt?

Oj, såpass. Jag trodde att det här skulle bli en sen kvällsaktivitet. Fast det kanske det inte blir med AW.

Det får gärna pågå till sent också hehe. 16.30 känns lite tidigt kanske, men man kanske måste vara ute tidigt om man vill ha mat? Vill man inte ha mat kan man ju komma senare :)

Jag är gärna med på senare kvällsaktivitet, men med AW kanske man är så illa tvungen att vara ute i god tid... Hinner nog inte till 16.30 har jag en känsla av men jag vill nog inte äta heller så jag kan ju dyka upp lite senare:) Om inte alla ska gå hem tidigt förstås?

Man kan ju vara kvar länge :D

Men visst, det är ju AW fram till 19 så man kan ju komma senare också :) Utan det var mest ett förslag på tid :)

Jag kan nog sluta upp framåt 19-tiden, vågar inte lova bort mig tidigare än så eftersom resten av dagen inte är helt spikad än.

Jag slutar inte jobba förrän 19.30 på Fredag, så 19.45 kanske jag kan dyka upp tidigast. Är någon kvar då, tro?

Hm, är det kanske bättre att skippa AW-konceptet, eller träffas typ vid 18 för de som vill äta och så kan resten möta upp när man vill och kan? :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka