Buketräff i Göteborg

Sv: Buketräff i Göteborg

Jag är definitivt kvar då;) Tänker helst inte ge mig av förrän sent, har inte varit ute på evigheter!

Det låter bättre, för precis som Lården så kanske jag inte dyker upp förän bortåt 20-tiden.

KL

Jag kommer med tåget till Götet vid 16 så jag kommer inte heller kunna förrän lite senare...

Men, Kings Head fortsätter väl ha billig öl och sånt iaf? Vill några äta innan är ju det inget hinder :) Jag har nog dock svårt att hinna...
Ska kika runt lite mer, och se om de har någon AW lite senare någonstans...?

Jag har nog inte råd att äta ändå så jag äter nog hemma och kommer lite senare. Åttatiden känns som en ganska rimlig tid för mig!

Ska vi säga King's head i vilket fall som helst? :) Hur ska vi känna igen varandra? Ropa Buke och väntar på att någon svarar? :p Har sett bild på några men inte alla.

Tror inte att Kings Head är särskilt dyrt oavsett :) Men eftersom de flesta verkar ha svårt att hinna till tidigt så är det kanske jättebra att träffas runt 19-20 istället :)

Nej, det är klart. Ölen där är alltid billig tror jag. :D (beroende på vilken öl man tar, såklart... :p)
:D

Haha, jag tänker inte ha en sådan skylt. Men du får gärna ha det. Så får vi något att skratta åt. MOHAHAHA. :D ;)

Ska bli fint att se dig igen. Längesen! :)

Njää. :p Men det är ett roligt tankeexperiment!

Detsamma! :) Verkligen, var så besviken sist att jag fick ställa in. :(

Jag känner nog igen de flesta med tror jag.

Kan inte alla som ska komma skriva, och eventuellt(om man vill) slänga in en bild också? :)
Jag gör det iaf! :D

565017_10151071282296840_154292117_n.jpg

:angel:

Äh, tänkte att jag ville undvika eventuell förvirring när jag kommer utan. ;)
Men här kommer den. Only for you!

76157_454022636839_1640219_n.jpg

Haha :D

Du måste ju vara typ gölligast i hela Småland!

Hehe skäms fortfarande över när jag träffade Sleepan en snabbis på Peace and Love (2011?) och sa "Jag visste inte att du är från Skåne :eek:" :o

KL
Nu känns min bild extreeemt posig :angel: men den stämmer bäst överens med hur jag ser ut nu. För den som inte redan vet!
393092_10151401900539766_1987459824_n.jpg

Hehe skäms fortfarande över när jag träffade Sleepan en snabbis på Peace and Love (2011?) och sa "Jag visste inte att du är från Skåne :eek:" :o

Hahaha, det kan du sluta skämmas för - för det hade jag helt glömt. :p
Snygging! :D

Lården: Ah, du är så fin så fin - med eller utan utväxt!
Blir mer och mer sugen på det där med rött hår känner jag. Särskilt när man ser dig med det! :love:

Ok, ska helt enkelt leta upp den snyggaste folksamlingen därinne så är det troligtvis ni;) Om jag inte skulle komma först då, blir jobbigt då...

Ser ut ungefär såhäääär, fast med kortare hår och inget blått i.
tumblr_lz8twym1F61qfxoiro1_500.jpg

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka