Buketräff i Göteborg

Sv: Buketräff i Göteborg

10 st var vi från början vad jag kan se.Hoppas att folk kommer.
Nu är jag frisk(förutom hosta) så jag kommer men kommer ta det relativt lugnt.
Skippar att lägga in bild för vissa vet nog redan hur jag ser ut.

KL

Hörni! Jag är fan aspeppad! :D
Undrar dock om inte fler kommer? Känns som att vi var massvis från början jö! :D

Jag ocksåååå!:D
Det är några som inte har setts till i tråden på sista tiden känns det som, får se om dom hinner läsa ikapp innan imorgon! Det är ju bara att dyka upp och leta upp oss andra isf!

Även om jag bott i gbg hela mitt liv så kan jag inte orientera mig här. Så vart ligger det? ;)

Tackar! Ses vi utanför eller där inne?

Lite kontrollfreak som måste ha koll på exakt allt ^^

För mig spelar det ingen roll om vi ses utanför eller inne, men kan tänka mig att det kanske känns bäst att ses utanför om man går dit själv och eventuellt är först på plats :)

Såhär ser lilla jag ut i väldigt mycket närbild
603122_256833551115721_2019364846_n.jpg

Jag ses gärna utanför eftersom jag varken varit där innan eller träffat någon innan :)

Jag vågar inte lova att jag är där prick 20, så står det ingen utanför går jag in. :p :D

Det är ett rätt litet ställe, så även om man kommer när folk gått in så bör det inte vara svårt att hitta rätt folk där inne :D
Nu är jag snart i Götet. Fint! :love:

Då får ni som sitter där inne hojta om ni känner igen någon som kommer in. Så man går till rött personer ^^

Men jag kommer vid åtta och väntar utanför lite innan jag går in ifall någon mer kommer :)

Hoppas att ni har haft det trevligt!

Jag har ju skämt ut mig totalt och glömde bort dagen. Helt hopplös, jag kopplade inte ens förrän Killaloe skickade ett PM - som jag inte såg förrän typ en timme senare - jag drog hem till mamma och pappa och... ja. Det bara ramlade ur skallen.

Sorry! Men ni klarade er nog bra ändå ;)

KL

Tack för igår tjejer! Trött som ett as är jag nu klar med jobb 1 och på väg till jobb 2. Hade hemskt trevligt igår och hoppas att vi kan göra om det någon gång! :)

Gå inte vilse bland alla backslicks bara!

Jag hade också jättetrevligt igår! Sånt fint gäng! Fick mina beloved chilicheese på vägen hem och kunde fortsätta sova när mannen åkte till stallet imorse, lyx! Är dessutom mest lite seg och inte bakis vilket gör en liten utgång till den perfekta starten på helgen.

Haha! :D

Jag tänkte försöka haffa mig en rik backslick jag! Man får ju göra det bästa av situationen tänker jag. :angel:

Okej, i så fall. Lycka till och halka inte i de slemmiga spår av hårprodukter som arten är känd för att lämna efter sig!

:angel:

Håller med! Verkligen supertrevligt!
Jag blev dock helt asfull när jag kom hem, haha. Skulle inte tagit sista ölen!
Nu har jag huvudvärk och ska skriva en tenta som verkar aslätt :p

Sorry allihopa för att vi sprang som tokar igår, haha. Bråttom bråttom till vagnen!

Jag hade också jätte trevligt igår, trots mitt tidiga avsked (gissa vem som satt och målade fiskdammsfiskar till kl 1 :grin: ), så tack för igår allihopa! Och det verkar som att ni hade det bra resten av kvällen också :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka