Buketräff i Göteborg

Sv: Buketräff i Göteborg

*kl*
Jag ser ut typ såhär (men har antagligen inte med mig rabarbern :D)

582426_3509267885326_1574031030_n.jpg

Detsamma! Och det ska bli roligt att träffa dig :)

Och jag kan tänka mig att ta med rabarbern om du har mustasch och Lårdis har namnskylt :D Så är vi enkla att hitta...

Har väldigt dåligt med bra bilder på mig men såhär såg jag ut förra sommarn och det har nog inte skett några större förändringar!

Ser fram emot att lära mig allas "riktiga" namn! Vet bara några :D

395696_10151108577310184_1706829104_n_zps19bd8ae4.jpg

Surfar på mobilen och vet inte ens om jag har någon klok bild på mig själv som är representativ för hur jag ser ut nu för tiden, men jag kan i alla fall ge en teaser om att jag inte ser ut som min avatar :angel:

Hur gör man för att lägga in en bild?:p
(Aldrig lärt mig under dessa år jag har hängt här)

Du högerklickar på en bild du har någonstans på internet (på en blogg tex, jag brukar ta från facebook) och kopierar bildwebbadressen (så heter det i chrome iaf) och sen går du in där man skriver inlägg här på buke och klickar på den lilla gula symbolen med ett berg (?) på precis ovanför skrivrutan. Där klistrar du in bildadressen och sen är det klart! :)

Jag har inte varit inloggad på ett tag, men kommer gärna på fredag! Kul att träffa lite nytt folk :)
Jag kommer nog vid 20-tiden jag med.

Skriver från telefonen, så det blir tyvärr ingen bild...

KL

Hörni! Jag är fan aspeppad! :D
Undrar dock om inte fler kommer? Känns som att vi var massvis från början jö! :D

Jag med, har inte träffat folk på hur länge som helst känns det som! Och the more the merrier så får väl hoppas att många dyker upp imorgon :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka