PrecisMarängsviss (utan allt hopblandat dock)![]()
Ska som sagt handla på vägen så jag kan köpa kylt o fryst - glass, grädde.
Vanilj o choklad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
PrecisMarängsviss (utan allt hopblandat dock)![]()
Tror vi kan svänga ihop nästan vad som helst!*tittar i skåpen*:
Två elvispar (en rätt kass), en mixerstav, en vanlig mixer, en liten köksmaskin (typ riva stora mängder morötter odyl) och en gigantisk assistent som förmodligen närmar sig att vara antik.
Räcker det?![]()
Tror vi kan svänga ihop nästan vad som helst!
Vassa knivar? (ska jag lägga i brynstålet i bakluckan...?)
Eftersom jag gärna håller mig till mindre sött kan jag fixa ihop nåt fruktigt med diverse uppflutet och medtaget?
Bra - då är jag lugn.Nu känner jag mig förolämpad faktiskt... att ens ANTYDA att de finns slöa knifvar i detta hus äro en skam på torra land!
/mvh slaktarens dotter
Edit: Ok då, det finns några gratis-vid-prenumerationsknivar från Fiskars som är lögn att hålla vassaresten tar fingertoppar och fingrar utan att blinka
![]()
Kan du slipa sekatörer? Mamma köper bara nya och saknar sin gamla, slöa favorit.Bra - då är jag lugn.
/tanten - nördig knivslipare. Eller snarare slipare av allt som borde varit vasst....
Allt som har egg går ju att slipa?Kan du slipa sekatörer? Mamma köper bara nya och saknar sin gamla, slöa favorit.
Det är just det där med litet bryne vi gått bet på. Med jag ska testa nagelfil!Allt som har egg går ju att slipa?
Sekatör kräver litet smidigt bryne/stål. Men man kan få häpnadsväckande goda resultat med små billiga nagelfilar i sandpapper också![]()
Ni får stryka mig, det har inträffat något jag inte kan styra över så jag kan tyvärr inte komma.
Säg till vad jag ska köpa/betala!
Nej det är inget som drabbat mig eller någon i min bekantskapskrets, det hänger ihop med den nyckelposition jag har och det har hänt fel saker. Skittrist, verkligen, men så är livet ibland, vissa saker kan man inte rå över.![]()
Det kan bli trist om inte jag + en massa andra tar tag i det direkt, mer kan jag inte säga. Skittråkigt för jag hade verkligen sett fram mot att träffa alla gamla "antagonister".Ja det var trist men skönt att det inte var något allvarligt som hänt![]()
Men ni fattar väl att det krävs bildbevis till oss som inte kan närvara i fysisk form?!![]()
Långt.Komsi, komsi![]()
![]()