Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SUCK!!!
Nu slog det mig att det ju är en tisdag, jag jobbar enbart onsdagar så ska jag komma blir det vackert att åka hem på kvällen
Återkommer med besked!![]()
Jag lyckades inte greja ihop tillvaron och kan inte komma, men jag blir glad i själen när jag ser tråden. Både för generositeten att bjuda hem alla och för att så många vill komma och hjälps åt att ordna transporter etc. Ni gör en gammal statstjänare alldeles rörd![]()
Undrar hur det kommer att gå när Tanten och jag träffas,,,,,,
Kan inteHur var det @Sonic76 skulle du vara med? Och vilken väg åker du isf (har inte koll på var du bor...) Jag åker från Mariestad så om det passar kan vi kanske samåka? Eller om någon annan av er åker den vägen?
Vad syndKan inteekonomin är inte så bra just nu..
dumma tänder som ska krångla..
Annars bor jag 3 mil norr om uddevalla![]()
Jag misstänker starkt att Tanten och jag redan vet var vi har varann, och det där är ju en klassiker av rang och jag tror ingen är speciellt orolig över att jag ska komma för då hade det redan haglat PM om att jag inte var välkommen. Dessutom har redan flera träffat mig IRL och vet både vem jag är och var jag bor och jag tror ingen hittills uppfattat mig som varken plump, elak eller farlig men hör ni festdeltagare, vill ni inte se mig så stannar jag hemma, inte mer med det!Jag upplever inte direkt att du bäddar för ett trevligt första möte som du håller på. Tidigare skrev du väl att du bara retas med dem som uppskattar det eller något liknande? Nu verkar det som om du har uppfattat att @tanten inte gillar din attityd men tänker köra på i vanliga hjulspår eller ännu värre. Vad får du ut av det? Hade inte en bättre taktik varit att fokusera på att umgås med personer som tycker om den stilen?
Tyvärr verkar vädret inte vilja samarbeta med oss (fast jag misstänker att prognosen kan ändras ännu). Det får plats rätt många på altanen plus att jag har ett partytält som man kan ställa upp som förlängning av altanen så det ska inte vara några problemblir det kallt kan man hänga på väggar på tältet och köra en värmefläkt ett tag.
Jag misstänker starkt att Tanten och jag redan vet var vi har varann, och det där är ju en klassiker av rang och jag tror ingen är speciellt orolig över att jag ska komma för då hade det redan haglat PM om att jag inte var välkommen. Dessutom har redan flera träffat mig IRL och vet både vem jag är och var jag bor och jag tror ingen hittills uppfattat mig som varken plump, elak eller farlig men hör ni festdeltagare, vill ni inte se mig så stannar jag hemma, inte mer med det!
Om det inte regnar åt fel hållÄndrar mig, det går att möblera om på altanen så alla får plats där. Det känns mycket trevligarekommer nog att sätta upp partytältet ändå, det kan vara bra med lite avställningsyta under tak plus att ställer man grillen precis utanför blir man inte blöt när man grillar
Jag tänker inte ha grillen UNDER partytältet dock
@MacGyver: Kan du sova i hängmattan fast det regnar ute? Känns inte så behagligt.
Tyst med dig!![]()
![]()
Nerifrån och upp? Översvämning kallas det i så fallOm det inte regnar åt fel håll![]()
Nerifrån och upp? Översvämning kallas det i så fall![]()
Det ska väl iofs vara hos dig som nåt sånt skulle hända!Det kommer garanterat inte att hända härblir mitt hus översvämmat har något stort geologiskt hänt så en översvämmning är då minsta problemet!
![]()