Buketräff hos athena_arabians

SUCK!!!

Nu slog det mig att det ju är en tisdag, jag jobbar enbart onsdagar så ska jag komma blir det vackert att åka hem på kvällen :banghead::banghead::banghead:
Återkommer med besked!:crazy:

Undrar hur det kommer att gå när Tanten och jag träffas,,,,,, :crazy:

Undrar hur det kommer att gå när Tanten och jag träffas,,,,,, :crazy:

Jag upplever inte direkt att du bäddar för ett trevligt första möte som du håller på. Tidigare skrev du väl att du bara retas med dem som uppskattar det eller något liknande? Nu verkar det som om du har uppfattat att @tanten inte gillar din attityd men tänker köra på i vanliga hjulspår eller ännu värre. Vad får du ut av det? Hade inte en bättre taktik varit att fokusera på att umgås med personer som tycker om den stilen?

Tyvärr verkar vädret inte vilja samarbeta med oss (fast jag misstänker att prognosen kan ändras ännu). Det får plats rätt många på altanen plus att jag har ett partytält som man kan ställa upp som förlängning av altanen så det ska inte vara några problem :) blir det kallt kan man hänga på väggar på tältet och köra en värmefläkt ett tag.

Jag upplever inte direkt att du bäddar för ett trevligt första möte som du håller på. Tidigare skrev du väl att du bara retas med dem som uppskattar det eller något liknande? Nu verkar det som om du har uppfattat att @tanten inte gillar din attityd men tänker köra på i vanliga hjulspår eller ännu värre. Vad får du ut av det? Hade inte en bättre taktik varit att fokusera på att umgås med personer som tycker om den stilen?
Jag misstänker starkt att Tanten och jag redan vet var vi har varann, och det där är ju en klassiker av rang och jag tror ingen är speciellt orolig över att jag ska komma för då hade det redan haglat PM om att jag inte var välkommen. Dessutom har redan flera träffat mig IRL och vet både vem jag är och var jag bor och jag tror ingen hittills uppfattat mig som varken plump, elak eller farlig men hör ni festdeltagare, vill ni inte se mig så stannar jag hemma, inte mer med det!

Tyvärr verkar vädret inte vilja samarbeta med oss (fast jag misstänker att prognosen kan ändras ännu). Det får plats rätt många på altanen plus att jag har ett partytält som man kan ställa upp som förlängning av altanen så det ska inte vara några problem :) blir det kallt kan man hänga på väggar på tältet och köra en värmefläkt ett tag.

Ändrar mig, det går att möblera om på altanen så alla får plats där. Det känns mycket trevligare :) kommer nog att sätta upp partytältet ändå, det kan vara bra med lite avställningsyta under tak plus att ställer man grillen precis utanför blir man inte blöt när man grillar :D

Jag tänker inte ha grillen UNDER partytältet dock :crazy:

@MacGyver: Kan du sova i hängmattan fast det regnar ute? Känns inte så behagligt. Det går garanterat att fixa plats under tak, bara att dra i några öglor i laduväggen :)

Jag misstänker starkt att Tanten och jag redan vet var vi har varann, och det där är ju en klassiker av rang och jag tror ingen är speciellt orolig över att jag ska komma för då hade det redan haglat PM om att jag inte var välkommen. Dessutom har redan flera träffat mig IRL och vet både vem jag är och var jag bor och jag tror ingen hittills uppfattat mig som varken plump, elak eller farlig men hör ni festdeltagare, vill ni inte se mig så stannar jag hemma, inte mer med det!

Jag upprepar det jag sagt tidigare som gäller alla: Alla är välkomna och jag utgår ifrån att alla vill ha trevligt och gör så det blir trevligt! :)

Ändrar mig, det går att möblera om på altanen så alla får plats där. Det känns mycket trevligare :) kommer nog att sätta upp partytältet ändå, det kan vara bra med lite avställningsyta under tak plus att ställer man grillen precis utanför blir man inte blöt när man grillar :D

Jag tänker inte ha grillen UNDER partytältet dock :crazy:

@MacGyver: Kan du sova i hängmattan fast det regnar ute? Känns inte så behagligt.
Om det inte regnar åt fel håll:cautious::p

*puttar så den inte försvinner* :)

Vi kan komma 7/7:
-Ninnurur (vill låna sovplats)
-tornblomma (vill låna sovplats antar jag :D)
-tanten kan antagligen komma (måste fixa sovandet på lämpligt sätt. Min gamla kropp fixar inte tält längre)
-Saeta (lånar också gärna sovplats om det är möjligt, tar med egna sängkläder men har ej tillgång till madrass) :)
-hemlig (åker troligen hem sen kväll/natt, men det är inget löfte ;))
-Dentaku (vill ha golvplats men tar med madrass)
-Scata (vill ha golvplats inne, men tar med egen säng + tar med egen mat eftersom jag är matallergiker, men vill gärna ha en plats på grillen... :d)
-Blacksmithfarm (räcker med golvplats, fixar ngt att sova på...)
-Solan64 (sover hemma)
-Niyama (tältar?)
-Io
-daymint
-MacGyver

Vi vill ha räkor:
-athena_arabians
-Ninnurur
-Dentaku
-Saeta
-Solan64
-Io

Man får väl bara önska er lycka till, och samtidigt hoppas att det inte blir så varmt att Dr. Aculas alla små bevingade snabelhjälpare inte börjar flyga ikring i natten och hämtar blod åt sin herre...

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 771
Senast: qitis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 916
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 305
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka