athena_arabians
Trådstartare
För mig skulle det passa perfekt!!! Är ledig 7-8/7. Och ja du kan få tårta![]()
Håller med, tårta ska naturligtvis ingå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För mig skulle det passa perfekt!!! Är ledig 7-8/7. Och ja du kan få tårta![]()
Jag har fyndat en skiva med old school barnmusik! Tex Okända djur med Alice Babsnågra med Agneta Fältskog också. Tvingar dottern att uppskatta dem och jag sjunger med för fullt i barnjazzen
![]()
Men om du samåker med nån är det väl inte så dyrt? Jag kan köpa ett paket grillkorv vi kan dela påHaha ja! Och jag drömmer fortfarande om rökta räkorna och hemgjorda sushin...![]()
![]()
Det är nog ekonomin som styr, tyvärr. Som vanligt...![]()
Ok med detta artar sig ju!
Jag medtar bag in box. Btw hur pass enskilt är det (ju bushigare desto bättre), finns det katter att klappa?
Men om du samåker med nån är det väl inte så dyrt? Jag kan köpa ett paket grillkorv vi kan dela på![]()
Inga garantier, ibland är de svårflörtade, inbland extremsociala![]()
@athena_arabians - alltså en ren gissning, men har för mig att jag hört att du har häst (dessutom kallar du dig arabians och så hänger du på buke). Jag börjar få abstinens, har du några snälla jag kan klappa?
Då tar jag med en papperspåse att ha på huvudetHeads up, kamera kommer att medtagas!![]()
Ingen fara, jag hatar själv att vara med på bild så jag plåtar ingen som inte villDå tar jag med en papperspåse att ha på huvudet![]()