Buketräff, Högbo Bruk?

Sv: Buketräff, Högbo Bruk?

haha. oj, nej det blev lite fel. jag tänkte mer på utställningar rent generellt. :o
Men jag hade gärna kommit.

Hur som haver blev jag sååå besviken på mig själv när jag kom på att du inte finns i Luleå längre. Jag och Tassen ska dit imorgon och jag tänkte JAA, jag vill hälsa på Calazirya men så finns du ju inte i Luleå. :cry:
 
Sv: Buketräff, Högbo Bruk?

Helt OK att ta med hund som inte ska ställas. Den ska bara vara minst 4 månader gammal och ordentligt vaccinerad - vilket ska kunna verifieras med vaccinationsintyg.
 
Sv: Buketräff, Högbo Bruk?

Usch, ingen trevlig helg du har haft! Hoppas att det går bra i Högbo och att du känner dig någolunda frisk.

Själv har jag inte alltför stora förväntningar. Domarna vill sällan ha cockrar som följer rasstandarden avseende höjden, men en slät etta ska inte vara omöjligt på min röda tik. B&t juniortiken för lördagen har mycket emot sig. Hon är lös i fronten fortfarande, har dåligt med päls under magen och är 39 hög (tikar ska vara 38-39 enligt rasstandarden), så där är jag glad så länge jag inte får en 3:a. Hennes syster som jag visar på söndagen har bara den lösa fronten emot sig, så henne har jag större förhoppningar på.
 
Sv: Buketräff, Högbo Bruk?

Jag har ju rätt så stora förhoppningar om hanen som fyller 1 år i morgon, för han är riktigt riktigt bra. Tiken är inte av samma höga kvalitet, men brukar ta 1:a Hp och placera sig i mitten av tikklassen. Just nu så byter hon päls och är inte diretkt till sin fördel, men, men vi får väl se..
 
Sv: Buketräff, Högbo Bruk?

Jag har flyttat hem, blev för dyrt att ha en lägenhet bara stående...

Men jag kommer upp och hälsa på i slutet av augusti ( tror jag ) vi får se till att "dejta" då :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 028
Senast: Snurrfian
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
636
Senast: Puffindog
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 248
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp