Buketräff, Högbo Bruk?

Sv: Buketräff, Högbo Bruk?

jao, skulle nog inte våga visa upp min kraftiga (och enligt buke mentalt vrickade) pudel bland bukefalistenas hundmaffia :p

annars hade det vart skoj..
 
Sv: Buketräff, Högbo Bruk?

:eek: Tillhör jag den?


;)

Klart att du törs komma och visa upp dig och hunden :)
 
Sv: Buketräff, Högbo Bruk?

Ska ev. dit och titta, beroende på hur de allmänna komunikationerna ser ut, har inte bil.

Eller om det är någon annan från Uppsala som ska dit och vill ha sällskap? :angel:
 
Sv: Buketräff, Högbo Bruk?

Var ligger Högbro bruk? Och vad är det för tillställning där?
 
Sv: Buketräff, Högbo Bruk?

Ligger ca 4 mil från Gävle (enligt kompisarna som bor där) och det är en tre-dagars Internationell utställning och jag ska dit med två av trollen och ställa ut dem alla tre dagarna :banana: Så kul det ska bli :)
 
Sv: Buketräff, Högbo Bruk?

Aha okej...

Lite långt för mig om syftet bara är buketräff.;)

Men man kanske kan ordna någon häruppe (Piteå/Luleå/Boden) någongång?:idea:
 
Sv: Buketräff, Högbo Bruk?

Jag står i insläppet alla tre dagarna, och sedan visar jag en cocker per dag. En röd öppenklasstik fredag, en b/t juniortik lör & sön + den enda kleiner münsterländern på söndagen.

Det skulle vara kul med en träff.

Hur gick det i Alfta förrresten?
 
Sv: Buketräff, Högbo Bruk?

Jag åker dit med pojkvännen och hans DP på söndagen, men tror knappast att han, och hans föräldrar som antagligen följer med, är så sugna på buketräff ;) :D
 
Sv: Buketräff, Högbo Bruk?

Jag ska dit och titta! Ställer inget nu då alla hundar fäller för fullt, och tro mig, en husky under fällning ser verkligen ut som en rugguggla!!
Men du Gnist, nu är du rädd om dig under helgen! Du har ju varit dundersjuk och det är inte direkt vilsamt att ställa hundar.
 
Sv: Buketräff, Högbo Bruk?

Jag tänker åka dit och tar med mig min schäfervalp (ska inte ställa ut). På lördag ska jag dit, kanske på söndag.
Hur hittar vi varandra?
Gnist - jag har kollat vad du har för hundar, jag får väl knacka alla på axeln och fråga...
 
Sv: Buketräff, Högbo Bruk?

Det blev inget Alfta :( Den helgen tillbringade jag så här

Så jag hoppas att vi kan konkurrera nere i Högbo Bruk i stället. Hanen tror jag mycket på, men tiken håller på att byta päls, så hon är interiktigt så bra som hon kan vara.
 
Sv: Buketräff, Högbo Bruk?

Gör så. Kolla efter en kort, blond, lagom knubbig glasögonprydd figur som ser allmänt yr ut och som plockar på 2 troll något strå här och något strå där så hittar du mig lätt :D ;)
 
Sv: Buketräff, Högbo Bruk?

Ok, jag är också kort och lagom knubbig, ljust axellångt hår.
Ser nog lagom vilsen ut när jag går omkring, har inte varit på utställning på över 15 år. Får se hur långt jag hinner innan hundens sovklocka ringer, då blir jag sittande ett tag.
 
Sv: Buketräff, Högbo Bruk?

Hej ska också kolla i Högbo i helgen, men får man ta med utomstående hundar? Skulle vilja veta. Står inget på hemsidan att man inte får det, men offtast brukar man ju inte få ta med hundar som inte ska ställas..
 
Sv: Buketräff, Högbo Bruk?

Bara den är vaccinerad ( som tävlingshundarna och att man har intyg ) brukar det inte vara något problem när det är ute
 
Sv: Buketräff, Högbo Bruk?

Vad ambitiöst det lät. :D
Jag är nog den som man hittar sittandes i gräset eller i en solstol, ätandes någonting, med en sovande dvärgpinscher i en kattkoja. :o :rofl:
 

Liknande trådar

Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 028
Senast: Snurrfian
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
636
Senast: Puffindog
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 248
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp