TeamLundVer
Trådstartare
Öppnar en ny tråd för själva valvakan.
Lägger även in en röstning. Hur har det sett ut om Buke fått bestämma?
Lägger även in en röstning. Hur har det sett ut om Buke fått bestämma?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om så vore, då hade man inte varit lika nervös nuHmm, om man ser på resultatet av hur buke röstar, än så länge, är det inte svårt att förstå varför SD inte har lagt något krut på att betala troll här. Om bara demografin här, speglar demografins åsikter i Sverige...
Ja alltså C + MP + S vore en dröm för mig! Känns dessvärre som en ouppnåelig dröm, på flera sätt.Hmm, om man ser på resultatet av hur buke röstar, än så länge, är det inte svårt att förstå varför SD inte har lagt något krut på att betala troll här. Om bara demografin här, speglar demografins åsikter i Sverige...
Jag skulle också haft vin i glaset men haft världens migrän idag så får nöja mig med Pepsi max.Har SVT igång, vin i glaset och snart kommer sällskap för matlagning. Klump i magen över att så många i mitt land kan rösta på ett öppet rasistiskt parti med drag av fascism och att en del partier är villiga att sälja sin själ.
Jag har en bror i riksdagen för SD och kommer från Jimmieland så jag är van vid att stå ut, får väl bara fortsätta med det men tungt är det.
Jag skulle också haft vin i glaset men haft världens migrän idag så får nöja mig med Pepsi max.
Visst är detDet är väldigt spännande och nervöst idag.
Jag skulle också haft vin i glaset men haft världens migrän idag så får nöja mig med Pepsi max.Har SVT igång, vin i glaset och snart kommer sällskap för matlagning. Klump i magen över att så många i mitt land kan rösta på ett öppet rasistiskt parti med drag av fascism och att en del partier är villiga att sälja sin själ.
Jag har en bror i riksdagen för SD och kommer från Jimmieland så jag är van vid att stå ut, får väl bara fortsätta med det men tungt är det.