Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På radion pratade de om att det uppenbart inte var han som hade skrivit talet. Han uttrycker sig inte så politiskt korrekt i normala fall.Ja han var ju extremt mild! Förvånad faktiskt.
Ja han var ju extremt mild! Förvånad faktiskt.
På radion pratade de om att det uppenbart inte var han som hade skrivit talet. Han uttrycker sig inte så politiskt korrekt.
Sant förvisso. Men han har ju tidigare gått ifrån "manus" i sina tal och pratat mer om sina egna åsikter. Idag höll han sig till manus.Fast de skriver sällan sina tal själva.
Det syntes att han då och då läste från telepromptern.På radion pratade de om att det uppenbart inte var han som hade skrivit talet. Han uttrycker sig inte så politiskt korrekt i normala fall.
Va? vad har jag missat?Men hallå. Ingen sniper?
Kan väl hoppas att han fälls för den där våldtäkten då, men det är väl knappast troligt. Vad jag förstått det så törs väl inte offret vittna pga dödshot
Jag tror att nu när han är i överläge (milt uttryckt) kan han kosta på sig att vara (verka) ödmjuk och trevlig. Ett slags översitteri i sig, faktiskt. Han kan le milt mot förlorarna och klappa dem på deras huvuden.Jag börjar undra om han bara spelat en roll som "tuff affärsman" under valet och nu ändrar om inriktningen för mer samarbete... HOPPAS verkligen det! Ett litet, litet ljus i tunneln kanske?
Fast de skriver sällan sina tal själva.
Han är ju anklagad för våldtäkt av en 13-åring, men offret har fått en hel del hot och törs inte vittna. Ska tydligen vara x antal år sen så vittnesmålet är viktigaste beviset som jag förstått det.Va? vad har jag missat?
Tror som dig. Det där lugnet var det som jag tyckte var läskigt. Helt tyst ibland, märkligt tonläge och ett ansiktsuttryck som jag tolkade som "Haha, era idioter, jag är bättre än er".Jag tror att nu när han är i överläge (milt uttryckt) kan han kosta på sig att vara (verka) ödmjuk och trevlig. Ett slags översitteri i sig, faktiskt. Han kan le milt mot förlorarna och klappa dem på deras huvuden.
När t om Jimmie Åkesson just nu uttrycker att han inte hade röstat på Trump torde ju verkligen säga något. I kontrast framstår han plötsligt som en liten lammunge. Det känns otäckt inför nästa riksdagsval.
Åh fy. Det har jag helt missat...Han är ju anklagad för våldtäkt av en 13-åring, men offret har fått en hel del hot och törs inte vittna. Ska tydligen vara x antal år sen så vittnesmålet är viktigaste beviset som jag förstått det.
Tyckte mig höra att rättegången är imorrn?
https://www.theguardian.com/us-news...rump-teenage-rape-accusations-lawsuit-dropped Finns mer på google men min dator är helpaj så jag orkar inte kolla mer än såhär. Står inget om rättegång imorrn dock så har ingen aning om vad som faktiskt stämmer på den fronten..?Åh fy. Det har jag helt missat...
https://www.theguardian.com/us-news...rump-teenage-rape-accusations-lawsuit-dropped Finns mer på google men min dator är helpaj så jag orkar inte kolla mer än såhär. Står inget om rättegång imorrn dock så har ingen aning om vad som faktiskt stämmer på den fronten..?
Alldeles riktigt.
Ett historiskt undantag är nog Churchill som skrev i stort sett alla sina tal själv och sedan repeterade, repeterade, repeterade sitt framförande.
Ah, fanVad jag har sett är det nedlagt, blir ingen rättegång.