Bukes valvaka del 2 - regeringsbildningen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Visa bifogad fil 103304

Alltså. Den här hell seger-människan har ju absolut noll skrupler? Det här är några dagar innan insta-inlägget om Anne Frank. Kontext angående Bilan Osmans pappa: https://www.aftonbladet.se/debatt/a/gE04xk/abdimajid-osman-rasism-gor-att-vi-lamnar-sverige
Det bekräftar ju bara det alla redan vet. Sd är fullt av idioter och partiet har inga problem med det alls sålänge folk undviker de värsta mediala stormarna. Det är ju rätt godrycklig vilka övertramp som partiledningen är ok med och inte så förmodligen bryr de sig inte alls egentligen.

Det bekräftar ju bara det alla redan vet. Sd är fullt av idioter och partiet har inga problem med det alls sålänge folk undviker de värsta mediala stormarna. Det är ju rätt godrycklig vilka övertramp som partiledningen är ok med och inte så förmodligen bryr de sig inte alls egentligen.
Jag tror att de vill att det ska storma. Speciellt nu, håll oss upprörda och upptagna så att vi inte har tid att se vad regeringen håller på med förrän det är för sent. Jag, konspiratorisk? Naeee?

Visa bifogad fil 103304

Alltså. Den här hell seger-människan har ju absolut noll skrupler? Det här är några dagar innan insta-inlägget om Anne Frank. Kontext angående Bilan Osmans pappa: https://www.aftonbladet.se/debatt/a/gE04xk/abdimajid-osman-rasism-gor-att-vi-lamnar-sverige
Ja, jag såg det (innan det med Anne Frank) hela det där gänget är så gränslösa så det finns inte. Fattar inte hur Uffe har mage att prata om att han vill ena landet, och då tänker att han ska göra det med stödet av rasisterna/nätkrigarna.

Ber om ursäkt för skärmdump av text (från Wolodarski twitter, av en text från Sydsvenskan (som är låst, men innehållet i skärmdumpen är ganska talande). Om oro i olika skolor efter Tidöavtalet, SDs gruppledare Henrik Vinge bemöter oron:
FfMAmSfXwAEWkHF.webp

Jo alltså de har väl att allt att döma anställt henne på Riks för att hon brukar syssla med exakt sånt här.

Det är väl jättebra att jorden blir varmare, då är det färre som fryser ihjäl - dumheten har verkligen ingen gräns!

Man tar sig för pannan ja... herregud.

Jag kände mig helt uppgiven igår. Satt och läste igenom Tidöavtalet och kände bara sånt jäkla vemod - "förnybart" ska bytas ut mot "fossilfritt", knappt ingenting om klimat och MILJÖ, och bostadspolitiken ska vi inte ens prata om... det blir långa fyra år det här.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Person X lever på existensminimum pga utmätning av skulder, hen är pensionär och i behov av hemtjänst. Det finns en tidigare historia av...
Svar
4
· Visningar
703
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
560
Senast: MJLee
·
Samhälle Han förtjänar en egen tråd. Han var verkligen en av de mest färgstarka och effektiva politiker (finansministrar) Sverige har upplevt...
Svar
6
· Visningar
279
Samhälle Jag börjar med att hissa appen Too good to go. Igår tog jag en kasse från macken, 39:-. Fick en full frukost till oss idag och lite...
Svar
12
· Visningar
1 120

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka