Förstår dig. Grattis Dalarna, liksom - ni får Ekeroth, vare sig ni vill eller inte. Undrar vilka fler som kommer att smygas tillbaka runtom i landet.Jag funderar på att emigrera... men eländena är ju överallt, inkl särbons byhåla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår dig. Grattis Dalarna, liksom - ni får Ekeroth, vare sig ni vill eller inte. Undrar vilka fler som kommer att smygas tillbaka runtom i landet.Jag funderar på att emigrera... men eländena är ju överallt, inkl särbons byhåla
Jag visste inte ens att det lilla krypet hade kommit tillbaka till Sverige, åkte han inte till det hyllade Ungern?Förstår dig. Grattis Dalarna, liksom - ni får Ekeroth, vare sig ni vill eller inte. Undrar vilka fler som kommer att smygas tillbaka runtom i landet.
Just det! Där kunde han gott ha stannat.Jag visste inte ens att det lilla krypet hade kommit tillbaka till Sverige, åkte han inte till det hyllade Ungern?
Skolan hon gick i borde reflektera över hur man undervisade kring vetenskapligt tänkande och inse att man borde ändra på något så även de som har allra svårast att förstå lyckas ta till sig undervisningen.Man kan inte vara riktigt säker på att människosläktet funnits i mer än 6000 år bara för att några vetenskapsmän säger det, nej det krävs att man råkar vara ett 6000 år gammalt ögonvittne för att påstå sådana saker.
Konstigt att det inte blivit mer skrivet om att utskotten inte arbetat alls under fyra år!Ja inte undra på att Sverige ser ut som ett paradis för kriminalitet.
Jodå, han flyttade till Ungern; "för att de inte har någon invandring". Riktigt obehaglig är han.Jag visste inte ens att det lilla krypet hade kommit tillbaka till Sverige, åkte han inte till det hyllade Ungern?
Kul anledning ändå när man invandrar.Jodå, han flyttade till Ungern; "för att de inte har någon invandring". Riktigt obehaglig är han.
Mm. Det visar ju att det inte handlar om människor som flyttar mellan länder, egentligen. Utan hudfärg, etnicitet på människorna. Så genomvidrigt.Kul anledning ändå när man invandrar.
Mm. Det visar ju att det inte handlar om människor som flyttar mellan länder, egentligen. Utan hudfärg, etnicitet på människorna. Så genomvidrigt.
SD's förhandlare i regeringsbildningen har blivit anmäld för olämpligt beteende emot kvinnor. Dags att lyfta på mattan och ta fram sopen då, antar jag:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/765Aq4/uppgifter-sd-s-regeringsforhandlare-utreds-internt
Och så från aftonbladet:https://www.dn.se/sverige/kronlid-far-kritik-for-uttalande-om-abort-och-evolutionen/
Hon tycker alltså att det är tramsigt när det fokuseras på småsaker som aborträtt och evolutionsteori
Jag fattar inte riktigt poängen med att rösta blankt? Det kommer ju ändå bli Julia tillslut eftersom det tillslut går till att handla om vem som får flest röster? Är det inte bättre att alla röstar på mp?Resultat i röstningen om andre vice talman
173 Julia, 49 Janine, 126 blank (=348 avgivna röster)
Eftersom ingen fått hälften av rösterna ska det göras en ny omröstning. Tar himla tid att fippla med valsedlar, göra upprop, tomma kuvert och kontrollräkna. Men först paus en knapp timme.
Förtydligande: jag förstår såklart att de inte röstar ja till henne och att detta är ett ställningstagande, men om alla som röstade blankt lagt sin röst på det andra förslaget hade hon ju vunnit?Jag fattar inte riktigt poängen med att rösta blankt? Det kommer ju ändå bli Julia tillslut eftersom det tillslut går till att handla om vem som får flest röster? Är det inte bättre att alla röstar på mp?
Förtydligande: jag förstår såklart att de inte röstar ja till henne och att detta är ett ställningstagande, men om alla som röstade blankt lagt sin röst på det andra förslaget hade hon ju vunnit?
Annie sade att de inte tänkte opponera sig mot traditionen/principen att fördela efter partistorlek, men att de aldrig kunde anse sig villiga att ge något stöd - och då kontrasterade det tydligt mot att de gett Anders ett aktivt stöd. Så det var en väldigt tydlig markering om vilken vikt de lade vid den skillnaden.Jag fattar inte riktigt poängen med att rösta blankt? Det kommer ju ändå bli Julia tillslut eftersom det tillslut går till att handla om vem som får flest röster? Är det inte bättre att alla röstar på mp?