Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det kan jag förstå att du tycker, men du och några fler är inte ensamma användare här på Bukefalos vilket innebär att man inte kan uppfylla allas önskemål.
. Så länge det inte bryter mot reglerna, så är det upp till var och en hur man vill uppfattas.
Du fick ett svar av en annan användare, ett bra sådant också. Av vilken orsak ska en fångtråd vara nålad anser du? Går det inte lika bra att skriva i den ändå? Och det strider ju lite mot dina åsikter, för i ena stunden vill du ha flera fångtrådar för att i nästa ha en nålad sådan?
En FAQ kan man ju ha på varje forum där det handlar om vård företag osv.
Det här hade jag egentligen inte velat ta här, MEN.
Jag kan och får inte censurera någon om det inte uppenbart strider mot reglerna, men du ville att jag skulle ta bort ett inlägg bara för att det ifrågasatte vad jag förstår studier/forskning och det tänker jag inte göra.
När jag inte gör så då är man omedelbart partisk.
Hur skulle det se ut om jag/vi började moderera efter dessa kriterier.
Efter ett tag (ett par veckor?) så ville jag starta en alternativ fångtråd för diskussioner på lite mer avancerad nivå eftersom jag har förstått att en del har haft synpunkter på att diskussionerna i fångtrådarna har blivit lite väl på molekylnivå som ngn har uttryckt det.
Ursäkta jag är nog heldum men vad är FAQ för ngt?