Sv: Bukes moderatorer verkar göra lite som de själva vill.
C_L:s frågeställning:
Mitt svar, i all hast, där jag inte svarade på alla frågeställningar, eftersom jag hölls med annat, tydligen missade du just det svaret pga annat... :
Jag hade kunnat tänka mig att fortsätta, utveckla det efter dagens ridpass med "vändningar i månghörning", skänkelvikningar, "ruter ess", "böjd rakt fram", "bogen in", "tagen bakdel", med mera... men nää... Den biten tar jag nog via PM med C_L i så fall.
Tack för en givande diskussion.
Mvh
IngelaH
Det är för att det inte finns någon off topic diskussion. Jag diskuterar DH och du diskuterar ja jag vet inte....
C_L:s frågeställning:
Diagonal hjälpgivning
Intresserad av vem och inom vilka delar Ni ryttare använder er av diagonal hjälpgivning.
Är det klassiskt för AR?
Tillhör det enligt er endast de alternativa ridstilarna eller borde tråden postats direkt på Dressyr.
Jag tvekade, la den här och är nyfiken på utgången.
Också nyfiken på är jag vad Ni vet om DH och Vad ni tycker, för och emot. Varför eller varför inte.
Mitt svar, i all hast, där jag inte svarade på alla frågeställningar, eftersom jag hölls med annat, tydligen missade du just det svaret pga annat... :
Eftersom min vita dam lätt "ramlar isär", så använder jag mig flitigt av både samsidiga och diagonala hjälper utifrån var, när, hur och varför behovet finns.
Jag hade kunnat tänka mig att fortsätta, utveckla det efter dagens ridpass med "vändningar i månghörning", skänkelvikningar, "ruter ess", "böjd rakt fram", "bogen in", "tagen bakdel", med mera... men nää... Den biten tar jag nog via PM med C_L i så fall.
Tack för en givande diskussion.
Mvh
IngelaH