Sv: Bukes moderatorer verkar göra lite som de själva vill.
OK tack för ditt svar.
OK tack för ditt svar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med tanke på 27 000 inlägg så lär du inte skaffa dig ett liv. Alltså kommer du på någotAntingen återkommer jag när jag kommit på något eller så har jag skaffat mig ett liv
Känner du och han till ett par communities som heter Flashback och Something Awful?Nej.
Men ta inte upp det här. Du måste ta upp det med Gunnar. Hans sida = han bestämmer.
// Linda
Har ni också känt er orättvist behandlade av någon av Bukes moderatorer?
Känner du och han till ett par communities som heter Flashback och Something Awful?
Fast jag får ju säga att det är vissa användare som jag inte riktigt begriper varför de inte blir bannade. När tråd efter tråd ballar ur, eller inlägg efter inlägg är bara ute efter att provocera. DET förstår jag inte helt. (men oftast är det ju underhållande att följa )
Grattis till 6000Jag tycker alla som har problem med en viss moderators opartiskhet ska vända sig till Gunnar och motivera varför. Kommer det in många klagomål på samma moderator så lär han titta närmre på det och vidta åtgärder.
Grattis till 6000
Vad vet du vad som sagts mellan Moderator och Stenmagi ? Min erfarenhet av denna användare är att så trevlig per Pm är hon inte och vad hon nu sagt till dig behöver inte alls vara sant och rent krasst så har jag mina funderingar på vem du är om ni inte är en och samma person ?
Jag har ibland sagt Moderatorerna min åsikt och den överensstämmer inte alltid . Dock har jag aldrig blivit varnad eller bannad så jag tror inte de går och BANNAR en person lättvindigt .
Mia
Skulle behövas en FAQ om mask också