Bukes klocka går efter

Mammas

Trådstartare
Hej!

Nu har bukeklockan sackat efter igen. Just nu är klockan enligt Fröken Ur online 22:39:30.

Sv: Bukes klocka går efter

Om du scrollar längst ner på sidan så står bland annat tid på hemsidan =)

Ahaaa så det är därför jag alltid tycker att det ser ut att vara så längesedan jag postade senaste inlägget :D.
Inte konstigt att tiden "försvinner".

Den klockan har jag aldrig sett, men märker det när jag skriver inlägg, att de kommer fram fem minuter innan jag skrev det. :D

Ledsen att det dröjt, men nu bör det vara ordnat, tack för att ni uppmärksammade mig på detta.

Liknande trådar

Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 596
Senast: sjoberga
·
Övr. Barn Finns det någon idrottslärare här på Bukefalos? Mitt barn älskar idrott och var den enda på skolan som fick A i 6:an. På högstadiet...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
8 358
Fordon Hej Buke, jag vänder mig hit då det brukar finnas så mycket kunskap utöver hästeriet. Det har börjat lysa en röd varningslampa i min...
2
Svar
21
· Visningar
1 372
Senast: NilHe
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 000
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar