Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte touch-skärm - och vad jag ser händer ingenting när jag trycker på AF-Drive? Men jag sitter i soffan i halvmörker och trycker lite, jag får titta på detta när jag är piggare och har bättre ljus tror jag :-)Har du touch skärm?
Annars tror jag den knappen på ovansidan där det står AF-Drive, vad händer om du trycker på den?
Jag har förvisso två knappar en för AF och en för Drive och när jag trycker på Drive så kommer det upp i displayen att jag får välja hur jag vill att kameran ska ta bilden (enkel bild, serier, timer osv). Annars kanske det finns under inställningar i menyn?Inte touch-skärm - och vad jag ser händer ingenting när jag trycker på AF-Drive? Men jag sitter i soffan i halvmörker och trycker lite, jag får titta på detta när jag är piggare och har bättre ljus tror jag :-)
"EOS-1D Mark III, 1Ds Mark III, 1D Mark IV, 1D X, 40D, 50D, 60D, 5D Mark II, 5D Mark III - Press the AF-DRIVE button. Turn the electronic input dial until the 10-second or 2-second self-timer symbol appears on the LCD panel."Inte touch-skärm - och vad jag ser händer ingenting när jag trycker på AF-Drive? Men jag sitter i soffan i halvmörker och trycker lite, jag får titta på detta när jag är piggare och har bättre ljus tror jag :-)
Jag kör på samma linje som du, även om det nog inte är riktigt samma sakFantasi, hm?
Då tror jag denna passar in, det är en gammal bild jag tog 2010 och jag kallar den "Lights of Sperm", någon som kan gissa vad det egentligen är för något?
Oh svartvitt jag har några gamla riktigt fina "analoga" bilder i svartvitt (framkallat själv), har dock inte testat att fota i svartvitt digital kanske borde göra det. Får jag lägga upp en "analog" och en digital kanske?Då väljer jag svartvitt!
Bara om du berättar vad din bild ovan är för något! Jag har funderat och funderat men inte kunnat komma på vad det är.Får jag lägga upp en "analog" och en digital kanske?
Fota nytt! Det är kunder utmaningen är till för! Men visa en gammal också om du vill, iaf så länge vi inte är fler deltagare.Oh svartvitt jag har några gamla riktigt fina "analoga" bilder i svartvitt (framkallat själv), har dock inte testat att fota i svartvitt digital kanske borde göra det. Får jag lägga upp en "analog" och en digital kanske?
Jul på Liseberg, det är ett träd. Hade stativ och lång slutartid på en träbro med människor som fick den att gunga och så zoomade jag ut.Bara om du berättar vad din bild ovan är för något! Jag har funderat och funderat men inte kunnat komma på vad det är.