Bukes fotoutmaning!

Med andan i halsen (eller försent som det även heter...) förra veckans bild.
10849841_10205330692900446_6663360532993115411_n.jpg

På temat kärlek får det bli en bild på Kakan. Hon sover intill mig varje natt, kommer när jag ropar och är definitivt en av de individer jag tycker mest om i hela världen :love:

xida_4486.jpg

Men det var en utmaning att få till en bild, hon är nämligen ytterst sällan still och jag ville inte ha en sov-bild. Lyckades lura upp henne i köksfönstret och fick några få användbara bilder, där jag helt klart gillar denna bäst.

Herregud förlåt för att jag inte skrev ett tema. Det har varit fullt upp så glömde helt av att ens kika in på denna tråd!

Är det någon mer än jag som ska försöka fota fyrverkerier ikväll? Jag ska på fest hos vänner som bor på 9de våningen i Täby, förra året såg de ända till globen så jag hoppas att det blir bra! :)

Är det någon mer än jag som ska försöka fota fyrverkerier ikväll? Jag ska på fest hos vänner som bor på 9de våningen i Täby, förra året såg de ända till globen så jag hoppas att det blir bra! :)

Jag har inte med mig systemkameran, men hade tänkt se om det går ta något med sambons mobil, den har en rätt ok kamera.

Jag ska försöka vara med här lite mer nästa år :)

@Trott du är välkommen! :) som @cili skriver så är det verkligen ingen tävling, det är ju bara för att utveckla sig själv!

@Ninnurur jag har inte med kameran, så här blit det inga bilder! Hatar att ta med mobilen, känner mig så löjligt låst :P

Nyår blev en dimmig besvikelse :(

Men idag tänker jag bryta mot min egen regel om bara en bild, för det är alldeles för dött här i tråden! :D Här är min tolkning av sagolikt:

I found Nemo!
NEMO.jpg

Och en av mina favoritböcker när jag var barn var Erik Linklaters Det blåser på månen :)
M%C3%85NE.jpg

Fullmånen är fantastisk och jag har äntligen lärt mig att fota den i mörker! :)

Tyckte också månen var väldigt fin idag men hade ej kameran till hands. Hittade en bild som jag fotat vid ett tidigare tillfälle när månen också var fin. Bjuder på den. :)

Kunde beskärt den och tagit bort datumstämpeln, men orkar inte göra det nu. :p

1zpi0le.jpg

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka