Bukes fotoutmaning!

Och jag har inte lyckats få till någon bild på mitt eget tema - hela veckoplaneringen sprack av en oplanerad resa...

Jag har ju haft fullt upp och har ingen högkvalitativ bild att bjuda på, men efter att ha fångat Doris med mobilkameran måste jag ju dela med mig av den härliga färgen! :)
10173774_10152960183625712_4789216425788873661_n.jpg

Gick för övrigt hela dagen igår och önskade att jag hade haft kameran med mig! Det var så många vackra saker som mobilen inte alls kunde göra rättvisa.

Veckans tema är NÄRA, och det blir Flixon som för välja nästa veckas. :)
Tyvärr fungerar inte det för mig att tagga helt plötsligt...

Flikar in med denna bild lite sent på förra veckans utmaning. Var rätt sliten efter operation av visdomständerna så missade att göra den i tid, då jag helt enkelt sov bort hela dagarna. Hoppas det är ok!

dsc_0822_547fa5c1ddf2b35da90a5e42.png

Alla dina barnbilder är helt fantastiska! Älskar ljuset :) Fint naturligt ljus utan att vara överexponerat (som jag upplever att många som fotar barn och bröllop gillar). Bilden i sig är enkel men om jag var förälder till barnet hade jag varit överlycklig, mycket fint porträtt!
det enda jag stör mig lite på är den mörka runda grejen till vänster, den borde vara enkel att photoshoppa bort dock :)

Alla dina barnbilder är helt fantastiska! Älskar ljuset :) Fint naturligt ljus utan att vara överexponerat (som jag upplever att många som fotar barn och bröllop gillar). Bilden i sig är enkel men om jag var förälder till barnet hade jag varit överlycklig, mycket fint porträtt!
det enda jag stör mig lite på är den mörka runda grejen till vänster, den borde vara enkel att photoshoppa bort dock :)

Tack! Jag stör mig också på att folk överexponerar sina bilder. En hemsk trend i mina ögon. Jag har fotat i tolv år och har det inpräntat i ryggraden att bilder inte ska vara överexponerade, haha!

Och angående den svarta plusen så är det ljusknappen, och den photoshoppade jag bort i RAW men det blev inte bra så jag skulle försöka igen i själva photoshop. Men så glömde jag bort det :angel:

Tack! Jag stör mig också på att folk överexponerar sina bilder. En hemsk trend i mina ögon. Jag har fotat i tolv år och har det inpräntat i ryggraden att bilder inte ska vara överexponerade, haha!

Och angående den svarta plusen så är det ljusknappen, och den photoshoppade jag bort i RAW men det blev inte bra så jag skulle försöka igen i själva photoshop. Men så glömde jag bort det :angel:
Ungen har ju helt galet vacker porslinshy! :o Och den är så ren, hur går det till? :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka