Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Flixon har redan fått välja redan, så du får ta någon annan jag kan lägga ut listan när jag kommer hem senare!Veckans tema är NÄRA, och det blir Flixon som för välja nästa veckas.
Tyvärr fungerar inte det för mig att tagga helt plötsligt...
Åh vad roligt, då ska jag ge mig på att använda mitt macroobjektiv för en gångs skull, det var länge sedan!Veckans tema är NÄRA, och det blir Flixon som för välja nästa veckas.
Tyvärr fungerar inte det för mig att tagga helt plötsligt...
Jag vill också ha ett macro! Men jag kan för lite om objektiv för att veta vad som är bra och vad jag ska ha, typÅh vad roligt, då ska jag ge mig på att använda mitt macroobjektiv för en gångs skull, det var länge sedan!
Åh vad roligt, då ska jag ge mig på att använda mitt macroobjektiv för en gångs skull, det var länge sedan!
Kan man få hoppa in och delta?
Åh ursäkta, jag missförstod, trodde du skulle välja någon av dem som gillade inlägget ditt.Påminner @Rhodugune om att välja en ny till nästa vecka
Flikar in med denna bild lite sent på förra veckans utmaning. Var rätt sliten efter operation av visdomständerna så missade att göra den i tid, då jag helt enkelt sov bort hela dagarna. Hoppas det är ok!
Alla dina barnbilder är helt fantastiska! Älskar ljuset Fint naturligt ljus utan att vara överexponerat (som jag upplever att många som fotar barn och bröllop gillar). Bilden i sig är enkel men om jag var förälder till barnet hade jag varit överlycklig, mycket fint porträtt!
det enda jag stör mig lite på är den mörka runda grejen till vänster, den borde vara enkel att photoshoppa bort dock
Ungen har ju helt galet vacker porslinshy! Och den är så ren, hur går det till?Tack! Jag stör mig också på att folk överexponerar sina bilder. En hemsk trend i mina ögon. Jag har fotat i tolv år och har det inpräntat i ryggraden att bilder inte ska vara överexponerade, haha!
Och angående den svarta plusen så är det ljusknappen, och den photoshoppade jag bort i RAW men det blev inte bra så jag skulle försöka igen i själva photoshop. Men så glömde jag bort det