Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det bara i tråden det är så? Vilka bilder ser du inte här? De bilder jag lägger upp är PNG.Lite OT, någon som kan förklara varför vissa Jpeg inte visas i Chrome utan jag får öppna Firefox eller Explorer istället?
Är det bara i tråden det är så? Vilka bilder ser du inte här? De bilder jag lägger upp är PNG.
Kan kanske vara så att din webbläsare på något vis spärrat källan? Om båda använder t.ex photobucket eller liknande.De två snaste av warg och Rhodugune kan jag inte se, finns heller inget länkadress eller ikon som det brukar vara aannars på vissa bilder.
Använder jag Firefox eller Explorer kommer de upp hur fint som helst.
Kan kanske vara så att din webbläsare på något vis spärrat källan? Om båda använder t.ex photobucket eller liknande.
Konstigt, jag använder ju själv Chrome och har inte haft problem varken med egna eller andras bilder?De två snaste av warg och Rhodugune kan jag inte se, finns heller inget länkadress eller ikon som det brukar vara aannars på vissa bilder.
Använder jag Firefox eller Explorer kommer de upp hur fint som helst.
Förresten, jag kom på en sak - jag hämtar mina bilder från facebook, och där har jag oftast "vänners vänner" som inställning. Kan det påverka?
Tack Haha ja det gör den ju, fast det kommer nog en annan bild till denna vecka för imorgon ska jag leka inomhusfotografering med några vänner hela dagen! Något blått måste jag ju kunna få till...Jag förlåter dig iaf, och bilden passar ju dessutom även in på veckans tema om man ska vara sån!