Bukehästar till start 2008

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bukehästar till start 2008

oki.. e juh inte så hemma på sånt hära .. jag är juh bara "skötare" funderade länge om de verkligen stämde med spår 3 på båda.....

men de står väl spår 6 på starlistorna???? eller ?? är ajg ute å cyklar igen..

Hon har bricka 6 men voltar som sagt på spår 3 på 20 meters tillägg :p

GRATTIS Martha!!!!!

Till Hunter Broddes seger på Färjestad i dag i lopp 1 Erik Berglöf i sylkyn..... :p

HIPP HIPP HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:rofl:

Denna seger o lycka behövde vi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:love::D

Romme nu på fredag 16/5!

Aldermarin lopp 7 bricka 6 på andra volten(springspår);)

På torsdag startar Galliho i DD-2 på Umåker. Från spår 3 bakom bilen utmanar vi bland annat Tant Ackas Eject från start...;)
Spännande.

På torsdag startar Galliho i DD-2 på Umåker. Från spår 3 bakom bilen utmanar vi bland annat Tant Ackas Eject från start...;)
Spännande.

Här var det mesta sagt. :laugh:

Eject
15/5, 1640 meter, bricka 1 och ordinarie kusk i vagnen nämligen Ulf Ohlsson.
Spännande som sagt. :bump: :D :bump:

Stor Buke-fajt på Romme i lopp 6 imorgon... Peak, Ballerina, Willo och jag kör i samma lopp. Må bäste kusk vinna!:banana:

Jag är så skrockfull med att skriva här så jag har aldrig gjort det, men eftersom jag ändå räknar med att det går åt skogen på fredag så skriver jag ändå:p.

Pepita lopp nio spår 6 på Valla elitloppsfredagen.
Måste vara det sämsta loppet i år som körts på Valla???

Hästen har form, var tvåa i det B-lopp vi var ut på och gick för första (och enda) gången i ledningen, fick tryck hela sista varvet på en två sekunder tung bana och blev bara slagen med nos av en smygkörd häst.

Förmodligen är man dum som anmäler till Valla med en så speciell dam som hon är, som inte kan resa och är allmänt svårkörd, men hon kommer inte med i loppen, trots sina numer 111 poäng, här nere. Och vi ska ju ändå upp och har förhoppningsvis häst ut även på söndagen, så vi sa att vi slänger med henne om hon kommer med också. Men att loppet skulle bli så dåligt, det trodde jag inte.

Aldermarins första avkomma som går premie idag 20/5 på Bollnäs!!
Grei sol - Carl-Erik Sandström :)

Första starten i Kermits regi:

Good Vibration E.

Åby Torsdag 22/5 V5-4 (lopp 7) 1640 v spår 6

Jag är så skrockfull med att skriva här så jag har aldrig gjort det, men eftersom jag ändå räknar med att det går åt skogen på fredag så skriver jag ändå:p.

Pepita lopp nio spår 6 på Valla elitloppsfredagen.
Måste vara det sämsta loppet i år som körts på Valla???

Hästen har form, var tvåa i det B-lopp vi var ut på och gick för första (och enda) gången i ledningen, fick tryck hela sista varvet på en två sekunder tung bana och blev bara slagen med nos av en smygkörd häst.

Förmodligen är man dum som anmäler till Valla med en så speciell dam som hon är, som inte kan resa och är allmänt svårkörd, men hon kommer inte med i loppen, trots sina numer 111 poäng, här nere. Och vi ska ju ändå upp och har förhoppningsvis häst ut även på söndagen, så vi sa att vi slänger med henne om hon kommer med också. Men att loppet skulle bli så dåligt, det trodde jag inte.

Jag & sambon ska in & glo, jag har haft en ":love:crush" med kusken som kör nr 5 i ditt lopp :angel:

About a boy

romme på onsdag lopp 4 spår 1
sören kör igen.

hoppas han kommer iväg... i trav denna gång.. passgången hoppar vi gärna över...

*liten bukefigt tosca du ling går i samma lopp*

Ja, den var ju bra! Vi är mycket nöjda med Pepita som tog resan väldigt bra, hamnade i dödens trots att den enda orden innan var "kör inte i dödens" och dessutom hakade fast i en anna häst och tappade mycket fart på bortre långsidan...

Det är alltid lätt att säga om inte om hade varit om men jag tror faktiskt i det här fallet att hade hon fått sina rygglopp, hade hon varit betydligt längre fram. Nu höll hon inte riktigt ända till mål men visade dock ändå att hon både kan resa och, om det är tvunget, gå i dödens. Nu har hon fått två tuffa lopp, jag hoppas, hoppas på ett bra rygglopp nästa start, då vinner hon :D:laugh:

Jag tänkte på det också , när hon fick dödens " fan va synd! Där vill hon nog inte vara.." men hon gjorde det bra tycker jag! Diggar Claudios ryck sista halvvarvet, vad hände typ :confused: haha och sen " tonight it's Party!! " de är för sköna Malteserna :laugh: synd ( eller tur?? ) att man som blyg 17-åring sa Nej. annars kanske man varit gift med Marsa Racetracks sportchef..:angel:

Lobys Alice Åland 30/5 spår 1 (äntligen framspår!) 2140m Auto. Hans-Åke Johansson sitter upp bakom för första gången på "Lalla Lus" :)
Även premiär för mina inköpta rosa urryckare :D

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Vi köpte betongkrukor till framsidan förra året, med förhoppning om att förra årets växter skulle komma även i år. Det gjorde de inte så...
Svar
6
· Visningar
414
Senast: sthu
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 104
Senast: gammalek
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
32 022
Senast: EmmaBovary
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar