Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
ååå ska sötaste kung sune ut å springa... har aldrig sett nån ta sig ut genom staketet såååå fort som han.. trots många trådar..måste ha vare en jäkla lockande dyngstack...
Livi Champagne ska ut igen, i betydligt lättare motstånd än sist. (Då blev hon femma på 15,2)
Ännu roligare är att Drop In L.B. ska starta, för första gången på 1,5 år! Han har dåligt spår, och lär väl knappast vara med där framme, men han startar iallafall!
Han har varit nära slakt många gånger sedan senaste starten, pga ett immunologiskt fel. Nu verkar det dock som han håller sig frisk,
peppar, peppar.
lukas Farming ska starta på solvalla på onsdag(v64-3), mot steinlager hoppas bara han håller nu, efter allt strul...
samma dag startar lillprinsen i stallet, elit farming (v64-2) inget vidare spår, men det kan gå ändå:smirk:
Då kör vi igen, denna gång förhoppningsvis utan infektion i kroppen.
Eject
Solvalla 16/4
Lopp 12!!!!!!!!!!!!!!
Claes Sjöström kör upp bakom vingen, eller inte riktigt, han har spår 9 och får vackert hålla till i andra ledet.
1640 meter skall avverkas på snabbast möjliga sätt för att sedan påbörja den långa resan hem till Bergsåker igen.
Nu äntligen är det dags för årsdebut för både häst och tränare
Galliho startar på Dannero 20/4 i lopp 3 (V65-1). Spår 8 på 1640 m var väl inte så kul men han lär säkert vara lite ringrostig så det blir till att smyga med och hoppas på fritt till slut (och att det är tillräckligt tränat ).
Jag smygstartar lite innan med Troy Boko i ett kvallopp. Första framträdandet i min regi - blir spännande!
hör inte hit men, jag saknar tiden då jag jobbade med trav & åkte på långresor. För 6 år sen hade jag faktiskt vinst Umåkers helgen.. Med More Champagne. Var lagom sliten efter en hel natt på "Äpplet", slirade hem över bron i Umeå till sköna sängen på det billigare Scandic (snål chef)
Ja, även jag ska ju dit med häst. Faktiskt till självaste huvudnumret, Guldbjörken.
Fast vi startar tyvärr inte där utan ska "bara" leda defileringen...
Så mycket till springande blev det inte för honom, åkte till Solvalla för att konstatera att han inte var fräsch... Men vi tar nya tag! Han gör allt för att komma tillbaka till banan igen, TÄNK om jag måste bli dressyrponny på heltid annars, säger han
Trädgård & Växter
Vi köpte betongkrukor till framsidan förra året, med förhoppning om att förra årets växter skulle komma även i år. Det gjorde de inte så...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.