Bukehästar till start 2008

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bukehästar till start 2008

crema de la cattis kommer oxå till åland imorron. vet inga spår eller loppnr.. vet att hon ska gå monte.. kompis som äger å rider den själv!!

jajamen.. de finns det..

About a boy
rättvik 19 juni 1640 A
lopp 4 spår 9
sören kör.

tänk om han kunde fått framspår.. han som blive startsnabb därifr¨n.. å så e de kortlopp.. han e ejuh en sprinter.... nu ska han komma ivög från bakspåret... *suck*

stallet har Xanthos Crown (V75-2) och Sissel Godiva (V75-3) till start på söndag!

blir nervöst :crazy: :banana:

Nu är det dax för Aldermarin igen!:D
Hagmyren 30/6 Lopp 3 bricka 1

Det blev ett tufft lopp, men det hade vi förväntas oss, men vi testar eftersom han är i sån bra form, så han kan nog sänka nån sekund till om det vill sig väl;)
Men jag trodde inte att Mörtvedt Jerkeld skulle komma, då han startade i söndags..menmen vi får väl, man måste vara positiv:D

About a boy
romme 30/6
lopp 4 9 bakom bilen.. gick juh bra att komma iväg senast nu e de iofs kuskbyte.. men han känner honom sen han va liten å stod hos tarzan. daniel reden kör. va ett tag sen han körde honom nu men de går nog bra.. ny 1 i raden??!! hoppas gör man alltid..

Jag smyger mig in i travforumet lite i taget...

Groucho
Bergsåker 28/6
v75 2, klass I final, lopp 5, spår 8...

Ruskigt tufft motstånd och sämsta möjliga spår. men han verkar vara i superfin form så vi får hoppas på det bästa!

Håll tummarna :bump:

Dropdead Beauty
Rättvik 30/6
Lopp 9, bricka 13, 2160

Dags igen för Domingo

1/7 Bollnäs, lopp 9. 2140 auto, spår 3 , Robert Bergh kör.

Spännande med första starten bakom bil! :)

Jag min toka tänkte liksom inte på att jag ska vara på Världsutställningen i Stockholm med 5 hundar kl. 8 på morgonen efter...:crazy:

Väskan är packad!

Sundsvall, och Tant Acka, here we come! (Tåget går om 1 1/2 timma)

Lördag 28/6 V75-2 2140a Spår 9

Good Vibration E.

Dropdead Beauty
Rättvik 7/7
V5-3, spår 1/3140

Kronoborgs Lena startar på Jägersro i lopp 8 nästa tisdag... och vi har fått spår 11. Jippi, eller inte... :(

Dags igen för Domingo

11/7 Romme
Bergh, bil och spår 6. Vi hoppas att han inte ska behöva inleda på en 11-tid igen utan ska få ta det lite lugnare så han förhoppningsvis håller hela vägen in i mål...
Jag önskar mig lite poäng !! :laugh:

Aldermarin Hagmyren 15/7:banana:
Lopp 5 bricka 9

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Vi köpte betongkrukor till framsidan förra året, med förhoppning om att förra årets växter skulle komma även i år. Det gjorde de inte så...
Svar
6
· Visningar
414
Senast: sthu
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 104
Senast: gammalek
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
32 022
Senast: EmmaBovary
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar