Bukehästar till start 2008

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bukehästar till start 2008

Första gången !!! :) Vet inte om han är färdig för det men vi måste prova!

C. Me Run

Kval Gävle 29/4, Peter Larsson kör

Aldermarin
30/5 Bergsåker lopp 6 bricka 12:bump:
Kenth Åkerlund kör.

Jaha, Kermit laddar mot Rättvik.

Good Vibration E. V75-1 2140a Bricka 3

Då 100 mil i bilen -som en Dalatripp innebär- inte lockar om en startgunga serveras så har istället Tant Acka lovat att kliva in i vinnarcirkeln som stand-in.
Här laddas det för V75-omgången på Halmstad under Sprintermästarmeetinget istället!;)

Glöm inte att vinka Ackis!:p

Bollnäs 2/6 lopp 10 Sergeant Buttler. Kör själv. Det blir troligen sista starten han gör, såld.

Det som hände var att killen som körde på innerspåret hakade vinglade ut och körde ihop med Pepita vilket gjorde att båda hästarna drogs bakåt... De är galna de där utländska amatörerna :D

Jag gör ett nytt försök att skriva här även om jag är skrockfull, det handlar dock inte om så mycket den här gången, utan det årliga byggdetravet i Växjö på söndag...

Pepita igen då, spår 3 2600 meter och Mayday Cay, spår 2 på 20 meters tillägg, 1600 meter... Hoppas på rygglopp den här gången. Loppen blev bra faktiskt, med tanke på den låga klass som propagandatrav brukar hålla. För Pepitas del finns det inget riktigt lopp förrän i slutet av månaden och då kommer hon säkert inte med, och Mayday behöver gå ett banjobb. Då kan man ju i alla fall lika gärna köra om pengar till stallhyran när det finns sådant att köra om:idea:.

Min sambo kör båda hästarna. Han startar även Stormproof med Therese Westman i sadeln i montén.

Solvalla 4/6
Surfinia
Uttagning till Sverige loppet Monte
som hon vann förra året från spår 8 nu fick vi spår 4

Dropdead beauty
Rättvik 9/6
V5-2, 4/2660

Sweet Sirocco Åmål 10/6 lopp 2 spår 1 :D

Waiting For Spring 10 juni på Hagmyren i Huddiksvall

Lobys Alice Åland /Mariehamn fredag 13/6 (:eek: insåg jag nu) 2140 m volt, tillägg vid vunna 150.000 eller nåt var det, spår 8 & Åke Sundberg kör.

Aldermarin V75 Boden! :bump:
Lopp 8 bricka 4

Resultat : 10e juni waiting for sproing blev distanserad så det gick inge bra :/

va roligt att ni hittar till Åland oxå! ;) Äh men du vet, för vissa är 13:e turdag!! Får hålla tummarna för det! :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Vi köpte betongkrukor till framsidan förra året, med förhoppning om att förra årets växter skulle komma även i år. Det gjorde de inte så...
Svar
6
· Visningar
414
Senast: sthu
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 104
Senast: gammalek
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
32 022
Senast: EmmaBovary
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar