Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill också ha skog!!!!!
Nej jobbar på torsdag och har närmare till Grevagården på lördag. Hoppas det går bra för dej!
Ah ok vad synd. Det blir ju så snabbt fullt på alla pay and rides annars hade jag nog också kommit till greva. Men nu åker vi till gbg utan häst istället. Vilket program blir det för dig?
JappÄr det någon mer från Mariestad-området här?
Kul Vad har du för häst/hästar? :-)
Jag har en paint som jag rider (mest i skogen) och hade tänkt köra, om vi nån gång blir färdiga med inkörningen.Kul Vad har du för häst/hästar? :-)
Jag har en paint som jag rider (mest i skogen) och hade tänkt köra, om vi nån gång blir färdiga med inkörningen.
Du då?
Ja i närheten iafÄr det någon mer från Mariestad-området här?
Vi ska ju också iväg och tävla den 31e, rider i laget då. Jag har mycket i skolan just nu och har inte tränat dressyr för tränare på länge länge men det får gå!
Har lite funderingar kring bett, jag rider nu på novabett men det är ju inte godkänt för tävling.. frågan är om jag behöver köpa ett hårt gummibety eller om det går att rida på ett vanligt tredelat som jag gjorde förr. Han går väldigt mycket bättre på novabettet nämligen, skummar och blir mycket stabilare.
Får testrida på vanligt bett i helgen och se!