Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror tt du har helt rätt i det. Jag har faktiskt tänkt på det vid något tillfälle och när jag slappnar av mer i handen så sitter jag också bättre. Jag brukar blunda korta sträckor när jag sitter ner i traven, just för att verkligen känna och det är faktiskt ganska effektivt.
För två veckor sedan kunde jag inte sitta ner i mer än typ 4-5 steg innan jag var tvungen att bryta till skritt för att jag höll på att studsa av hästen, så lite bättre har det iaf blivit
Men hu, det låter inte alls kul. Stackars lille hästen att ha så jobbigt med klåda. Men skönt att svansen "bara" var ett frisörbesök och inget värre!
@pemi Jag tycker det är jättekul att fota och brukar åka på typ alla lagtävlingar och fota, de som jag kan och inte själv är med i tycker det är så kul att fota och heja på ryttarna! Men tyvärr blir ju dressyr väldigt långdraget, det är bättre med hoppning på det sättet
Tycker din farbror tog superfina bilder!
Jag och Jan-E har som personbästa knappt 64% men oftast runt 62, så vi är verkligen inga dressyrstjärnor! Egentligen är vi hoppekipage men jag vill rida dressyr också
Tack för era svar ang. detta med att åka ut på tävling. Jag är alldeles för feg för att våga förlita mig på att det förhoppningsvis är någon på plats som kan hjälpa mig. Har bara tävlat tre gånger i mitt liv, och då på min hemmaklubb på ridavstånd. Jag är alldeles för orutinerad och nervöst lagd för att komma ensam med släp. Trygghetsjunkie deluxe
Har någon av er erfarenhet av bettlöst? (alltså träns som trycker i nacken och på sidorna)
Igår var min gammelman otroligt duktig när tandläkaren var här och fixade tänderna. Tyvärr hade han fått ett litet sår av bettet som var 1 cm för stort.. Känns så jobbigt att jag inte har tänkt på det och att han inte har protesterat.. Men nu ska jag lösa det genom att köpa bettlöst träns så att det får läka!
Har någon av er erfarenhet av bettlöst? (alltså träns som trycker i nacken och på sidorna) Får man tävla med det tex?
Tadaa! 2a i trail
Och en enorm prissumma i ranch riding
Hela världen måste få veta vilken bra ponnyhäst jag har!
Tadaa! 2a i trail
Och en enorm prissumma i ranch riding
Hela världen måste få veta vilken bra ponnyhäst jag har!
" Åk hem och öva på din ridning, skolorna och samlingen innan du tänker starta en msv c igen."
Bang, självförtroendeboost!!!