Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh men gilla gubben!!
@pemi Vad kul att det gick så bra! Du red ju tyvärr så tidigt så jag hann inte fota er, jag var där i blåsten och fotade hjo-ekipage till 15 innan jag gav upp.. vilket jädra väder!
Jag har idag anmält mig till sista omgången (LC) men har sagt att jag absolut absolut inte behöver rida i laget för vi får aldrig några bra procent och jag är ytterst osäker på våra form. Tänker du åka dit också?
@ztsu Det ser ut som du håller väldigt mycket av balansen i tyglarna. Vad händer om du släpper dem och bara åker häst? Är det lika svårt att sitta då?
Själv rider jag mycket bättre om jag slutar tänka. Det absolut bästa är om någon pratar om något helt annat under tiden, då kommer allting mer naturligt och helt plötsligt går hästen i fin form och man själv sitter rakt och snyggt. Min tränare "lurar" mig ofta med det knepet
Nu vet jag varför min kära ponny tappat svans. En hagkompis har friserat henne Hästskrällen.. Nåja, skönt att det inte var något sjukligt. Det räcker med sommareksem.. Hon började klia sig idag (trots täcke sen mitten på mars). Fram med Horsol, kortison och mera täcken! Dags att beställa mer Horsol och klorhexidinschampo. Kanske något svampdödande schampo också, det hjälpte bra förra året (men satan vad dyrt det blir att tvätta häst med Selsun och ketokonazol!).