Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Verkligen! Jag undrar om jag någonsin kommer komma över honom, han må varit knäpp, men jag kommer aldrig få en häst som honom igen :love:

Än har jag inte kännt att jag vill lägga ner tiden, engagemanget och pengarna på en häst igen, vi får se vad framtiden har med sig och vad som händer...
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Vissa djur kommer man aldrig över. Kanske inte är meningen heller.. Änglahästen som försvann för 3 år sedan imorgon kommer aldrig kunna ersättas, tänker på henne nästan varje dag. Och Änglahunden (faaaaaan vad hemskt det är att behöva skriva så!!!) går heller aldrig att ersätta. Om jag tänker på ny hund så vill jag att den ska vara exakt som hon. Och hur schysst är det mot den nya?

Tiden ska ju läka såren, påstås det, hoppas det stämmer.
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Beklagar sorgen! Sånt här är ju alltid jobbigt. Och när man läser om andras sorger och förluster så minns man ju sina egna mer påtagligt åxå.

Kicki :cry:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

KL.

Hälsar alla er som är nytillkommna i tråden på ett eller annat vis, välkomna hit! :laugh:

Kicki :laugh:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Jo, de ligger aldrig långt under ytan. 3 år på dagen sedan My försvann. Tiden går..
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Tackar, kul att nån ser att man är nya här!
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Vart håller alla ni umeåbor till och rider? jag tänker börja på hippo nu, men är ju rätt ny i svängarna och känner inte så många här, vore kul om man vet av åtminstone nån ;)
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Jag rider bara hemma för närvarande. Eller inte ens det just nu, ÅÅÅH vad less jag är på kylan!! Har blivit lite halvhjärtat longerande bara i veckan, hur kul är det liksom att göra någonting i -27?!

Sa till maken att jag vill ha ett ridhus. Han nappade inte :D
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Pappa har lovat mig ett ridhus när han vinner på lotto. Men det verkar ju dröja! :angel: och jag har ju inte ens något att rida däri så det spelar ju inte så stor roll.

Modett: ibland undrar man vad som menas med "tiden läker alla sår" när det inte känns som att något sår läkt alls. Fast med tid kanske menas 100 år eller nått.
Tänker också på min ängel varje dag. Fy så jag saknar honom, tom. när det är -27!!

Invinciblestables: Nuu är jag frisk å har så varit ett tag..måste boka in å komma hälsa på er snart!! :love:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Ja exakt, alla undviker ju att precisera huuuur mycket tid vi talar om :cool:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

JAG HAR RAMLAT AV IDAG! Nästan precis 3 år sedan sist, bara någon vecka ifrån. Man ska väl påminnas lite då och då, så man inte tror sig vara för säker i sadeln :D
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

haha grattis till avsittnngen ;) vi var ute i skogen idag, och min lilla åsna visade sig från sin bästa sida för en gångs skull :p
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Vad bra! :laugh: Nu är ju P och A-K hemma igen åxå.

Kicki :laugh:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Alltid kul när det kommer fler som vill vara med oss! :D

Kicki :laugh:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Tröstekrammar till dig, alltid jobbigt att förlora en vän.

Trina heter jag och har varit här Buke ett tag men inte så aktiv. Har en PREvalack på 9år. Köpte honom i höstas och det är tänkt att vi ska hålla på med WE. Är det fler här i Västerbotten som är intresserad av WE?
Vi står i Ersmark strax utanför Umeå.

Jag är lite efter här nu men jaså, det är du som har hästen som står vid ån? Ni hade sommarhagen vid bron? Jag vart lite smått chockad när jag hälsade på hemma och fick se att någon årettagit marken till hästhage! :D Vi hade våra hästar där för många år sedan.

Ang. WE så är jag intresserad av allt sånt! Jag tävlar i dressyr egentligen men det vore hur kul som helst att prova på! Jag är grenledare för dressyr på Södra Umeå RF så planerar ni att komma igång så kan jag fixa ridhuset. :idea:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Ang. WE så är jag intresserad av allt sånt! Jag tävlar i dressyr egentligen men det vore hur kul som helst att prova på! Jag är grenledare för dressyr på Södra Umeå RF så planerar ni att komma igång så kan jag fixa ridhuset. :idea:

När ni ändå håller på pratar om WE, vet ni av nån tränare som håller till här uppe/ kan tänka sig att åka uppöver mot Skelleftehållet så får ni gärna hojta till :D Misstänker att det kanske kan finnas ett litet intresse av det här också
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Länge sedan vi fick någon update från dig, hur går det för er? :laugh: Tror jag ska skicka dig ett litet PM btw..
 

Liknande trådar

Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 196
Senast: Svartkatt
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
569
Senast: CaisaCax
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
763
Senast: Raderad medlem 149639
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 454
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ramla av varje uteritt?!
  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp