Bukefalister i Enköping/Västerås?

Cattis_E

Trådstartare
Några måtte det väl finnas?

Jag håller ju numera till utanför Enköping, en åt Västeråshållet.
Kunde ju vara intressant att veta om det finns fler här i faggorna :)

Typ granne med WBAnna (vi bor på landet, så granne är ett vitt begrepp). Västerås västra sida. Jobbar i Enköping.

Vad kul. Då är det ett gäng.
Nästan så vi skulle kunna få ihop en träff någon gång.
Bara inte just nu, nu är detfullt upp med allt som ska fixas hemma. Har också två hästar. Isis o fjord :)

Vad kul. Då är det ett gäng.
Nästan så vi skulle kunna få ihop en träff någon gång.
Bara inte just nu, nu är detfullt upp med allt som ska fixas hemma. Har också två hästar. Isis o fjord :)
Nära "metropolen" Flen, jag kan släpa med mig Inte_Ung om det blir träff så kan vi göra stället osäkert. ;)

Jag passerar Västerås rätt regelbundet och brukar stanna till där. IKEA i Västerås är precis halvvägs mellan start och mål under resorna förbi (som tar cirka 3 timmar enkel väg).

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 383
Senast: Palermo
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
238
Senast: Badger
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
636
Senast: Myzan87
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 874
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar