Buke drömmar

Crianza

Trådstartare
:angel: Har man läst för mycket på forumet om man drömmar att man jobbar på en förskola där de flesta av barnen som är med i småskrutt/fototråden går.

:mad: Jag tyckte väl att det var lite väl många riktigt små barn att ta hand om.

:rofl: Totalt vilda var de också.

Sv: Buke drömmar

Ja då kan jag lova att mina barn var med. Om barnen i din dröm var vilda alltså :angel:

Elis, tvååringen, kunde jag ha sålt igår. Jävlar i min lilla låda vad han var trotsig. Ettåriga Alvin var bara "som vanligt", normalt sett brukar det vara jobbigt men han framstod som en liten ängel med sitt klåfingrande.

Pust!

Ja då kan jag lova att mina barn var med. Om barnen i din dröm var vilda alltså :angel:

Elis, tvååringen, kunde jag ha sålt igår. Jävlar i min lilla låda vad han var trotsig. Ettåriga Alvin var bara "som vanligt", normalt sett brukar det vara jobbigt men han framstod som en liten ängel med sitt klåfingrande.

Pust!

:rofl: Elis var med i drömmen, han tyckte det var en synnerligen bra idé att hoppa från bord som är i köksbordsmodell.
Alvin hade vi glömt av att han skulle sova innan maten, så han somnade mitt i lunchen, med huvudet i tallriken nästan.

Fast jag var nog mest trött över att jag hade fyra stycken barn som var runt året vid mitt bord vid maten. Man har bara två armar ju, så det var lite svårt att hjälpa 4 barn samtidigt + man brukar ha "småttingarna" på var sin sida om sig, nu fick de ju klara sig utan att sitta jämte en vuxen. *s* och dessutom behövde jag ju gå och lägga Alvin mitt i maten. (då upptäckte jag att det låg fler buke-barn i vagnarna och sov)

Hehe, din dröm låter som min verklighet :D

Fast jag hara bara två att ta hand om, men jag lovar att det räcker, haha!

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 343
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 767
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 917
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Ännu en kvinna
  • Motionscykel?