Buke är bäst!

kamomillo

Trådstartare
Alltså....
Jag blir så glad!
Fick nyss ett erbjudande av en bukefalist om hjälp att skaffa en julgran:)
Nu hade jag redan köpt en, men jag blir så glad när helt okända människor räcker ut en hand, jag önskar att jag kunde hjälpa någon, jag också:banana:
Förresten, jag fick ju en pepparburk av en okänd människa här också:bow:
De här gjorde hela min dag:bump::bump:

* Jenny *

Ja buke har fler gånger varit räddningen för mig, inte minst i vintras när jag var på väg att krascha.
Nog för att jag många gånger sett hjälpinsatser och även själv försökt bidra, men att själv få känna av all denna värme och medmänsklighet är bara WOW:love::love::love:

Härligt!
Ja det är fantastiskt när okända sträcker ut en hand.
Vi skulle kunna göra en hel tråd med saker som någon vill skänka bort och någon annan kanske vill ha...
Det hade inte varit så dumt, speciellt som jag inom snar framtid har plan på att städa ur ett PROPPFULLT förråd :) . Problemet är väl snarast att Sverige är avlångt och ofta bor man för långt ifrån varandra för att det ska funka. Men en bra idé ändå och jag hade gärna bidragit till tråden så småningom :) .

Det hade inte varit så dumt, speciellt som jag inom snar framtid har plan på att städa ur ett PROPPFULLT förråd :) . Problemet är väl snarast att Sverige är avlångt och ofta bor man för långt ifrån varandra för att det ska funka. Men en bra idé ändå och jag hade gärna bidragit till tråden så småningom :) .

Så länge det går att posta går det ju bra. Mottagaren betalar porto och paketering.
:)

Absolut :) ! Men jag tänkte på möbler, gammal tjock-TV, osv. Jag har lite av varje :) ! Fast sedan har jag säkerligen en massa mindre saker som går att skicka också.

Sant.

På tal om det: Kära Buke: tjockTV finns att hämta i Göteborg. Gratis självklart, men du får bära själv. Fungerande utan problem.

Hur blir en av med en tjock-TV om du inte har bil och kan köra den till inlämningen? Jag är för klen att släpa den, och har inga muskulösa bekanta som kan ta den på axeln. Erikshjälpen vill inte ha den, och upphämtning via kommunen skulle kosta 700 spänn. Kräjsi määän.

Sant.

På tal om det: Kära Buke: tjockTV finns att hämta i Göteborg. Gratis självklart, men du får bära själv. Fungerande utan problem.

Hur blir en av med en tjock-TV om du inte har bil och kan köra den till inlämningen? Jag är för klen att släpa den, och har inga muskulösa bekanta som kan ta den på axeln. Erikshjälpen vill inte ha den, och upphämtning via kommunen skulle kosta 700 spänn. Kräjsi määän.
Annonsera ut den i lämplig Facebook-grupp för retro-gamets. Vi gillar tjock-tvs! :D

Sant.

Gratis i vanlig lokal facebookgrupp kan också funka. Min hämtades av tacksam nyinvandrad pappa som skulle överraska döttrarna.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 392
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 229
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 431
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag borde ligga och sova nu men jag bröt ihop istället... Jag har fått världens bästa nyheter för ett tag sen. Jag ska bli moster :love...
Svar
8
· Visningar
2 213

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka