Bugatti Hilltop

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Mathilda
  • Startdatum Startdatum
M

Mathilda

Nån som vet varför Bugatti Hilltop är borttagen från Flyinges hemsida? Är han inte kvar i deras katalog? Jag kanske har missat nåt?

Sv: Bugatti Hilltop

Han finns inte med i hingstprogrammet längre, nu tävlas han enbart, om jag inte minns fel...

Jag skulle tagit han förra året. Då sa dom att han var sålt till usVet inte. Fporskade inte mer i det.

Under rubriken "Var är han?" på Flyinges hemsida står det att Bugatti Hilltop finns i Tyskland, hos Mikael Klimke, och att han enbart tävlar.

//Kristin

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 487
Senast: ildiko
·
R
Relationer Jag skulle vilja höra lite hur andra tänker och gör osv! Men om det är en person i eran när het. Tillexempel en kompis eller nån ni...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
4 186
Senast: Raderad medlem 149524
·
Kropp & Själ Är det nån härinne som varit i kontakt med jourhavande präst? Hur var det? Kändes det som det gav nåt? Är inte troende och tvekar även...
2
Svar
26
· Visningar
2 064
Senast: nullo-modo
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 315
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18