budget köpa häst?

Gått naturbruk inriktning häst. Nån gång på termin skulle man ha stalltjänst i vecka och då ingick alltid fri ridning helgen på den veckan. Sen förekom ibland tillfällen med fri ridning vissa andra dagar (var vissa hästar som behövde motion), som kunde signa upp sig på när det annonserades om i skolan. Så kan förekomma mer ridning på skoltid än bara stalldagen i veckan. (så var på mitt gymnasie)

Passade alltid på rida favoriten, tur nog "slogs" ingen annan om henne :love:
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 222
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 124
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 619
Senast: Squie
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 082
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp