Bubblor, finns de?

svea

Trådstartare
Var får man tag på badskum som inte har Bamse på framsidan? Och bra badsalt som man inte blir helt ruinerad av? Jag vet att det inte är så miljövänligt att bada, men jag överlever inte vintern utan mitt badkar och om jag inte får det så måste jag flyga söderut i stället.

Vad är det för fel på Bamse :mad:!

Älska rubriken. Så filosofisk :love::rofl:

Till frågan så badskum får du av nästan vadsomhelst, tex schampoo
Jag har fått badskum i klapp som har varit från oriflame. Annars finns det väl lite varstans tex stormarknader, hm osv

Min hy föredrar dock oljor framför skum

Schampo ger mer bubblor än badskum... Men ska man ha något riktigt najs i badet så ska det vara Myrten!
046.jpg

Liknande trådar

Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
925
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 088
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 105
Senast: Thaliaste
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 049
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar