Brunt islandsträns

V

Vannie

Nu har jag letat med ljus och lykta i en hel evighet, känns det som, efter ett brunt islandsträns (gärna rundsytt, men inget måste) med 'silver'spännen. Det verkar vara omöjligt att hitta :cry: Någon på buke som vet var man kan få tag på ett sådant?

Sv: Brunt islandsträns

Stübben har ett jättefint brunt träns. Jag vet att bla hööks säljer det. Men det är rätt dyrt, prislappen ligger runt 1200:- :cool:

Har Stübben den bruna varianten, sjukt snyggt och super kvallite på lädret. Kan varmt rekomendera:love:

Fast det är en mörkare brun än vad den visar på bilden.

islandb.jpg

1300kr betalade jag för det, men då var det inklusive tyglar.

Senast ändrad:

Jag har också det bruna Stübben fast med gummityglar, pröjsade ockaå 1300.- för mitt. Eller okej 1295.- :) Köpte det på Hööks.

Det hade varit något om det inte vore för de vita sömmarna, för de klarar jag mig utan *kräsen*

Omöjlig kompromiss, tyvärr, jag är extremt 'allergisk' för mässingsspännen :p

Har du kollat på agerstas hemsida annars? De har träns i de flesta färger och prisklasser.

Jag har kollat det mesta. Agersta har bara svarta träns ;__;

Bangsi87: Tack för länktipset (en sida jag faktiskt inte kollat :p), men hittade tyvärr inget där.

Agersta har inte bara svarta träns!! Men däremot kan de mycket möjligt vara så att de bruna/tobacco färgade har mässingsspännen. Det har jag inte kollat.

Men nu ser jag ju att det inte är läder? :confused: Nåja, det får väl gå :p

nej, det är inte läder, men det ser ut som läder och är riktigt snyggt faktiskt. fick hem ett sånt häromdagen, ett svart, och det är riktigt fint på. :) lätt att sköta också. bara skölja av under vattenkranen. inget smörjande. ;)

Har Stübben den bruna varianten, sjukt snyggt och super kvallite på lädret. Kan varmt rekomendera:love:

Fast det är en mörkare brun än vad den visar på bilden.

islandb.jpg

1300kr betalade jag för det, men då var det inklusive tyglar.

Jag köpte ett liknande svart träns på Hööks, jättedyrt!

Ja, det verkar ju i alla fall väldigt lättskött ;)

Skuggi: Oh, så de har alltså bruna träns också. Tackar :bow:

Svalan: Det är ju sådana där träns de har på Hööks.. inte ett sådant du köpte?

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag behöver en tråd med tips kring BLW (baby lead weaning) och plockmat! Vi har en 6-månaders hemma som vi precis har börjat med. Från...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 466
Senast: Lingon
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
718
Hemmet Jag dricker mängder av te. Dels för att jag tycker om det och delvis för dethjälper mig att få i mig de 2,5 liter vätska vården...
Svar
9
· Visningar
692
Senast: Blyger
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
989
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025