Brun Anky-sadel

M

Malinigbg

Ska köpa ny sadel. Den som passar bäst på min häst är Anky.
Jag älskar brunt men tyckte inte att Ankyns bruna färg var snygg, den såg färgad ut och för röd för min smak.
Nu till frågan:
Blir den snyggare med tiden?
/Malin

Sv: Brun Anky-sadel

Det är pessoa vad?

i såna fall blir dom mörkare med tiden OM dom är i kalvläder. inte annars.

Som Centuar säger, de blir lite mörkare först, men det är bara om det är kalvskinn som dom verkligen blir mörkare. Annars håller dom den färgen dom har.
Kan du inte ta en svart om du inte gillar den bruna?

Jo, jag får ju ta en svart i så fall. Men jag älskar brunt och har samtliga träns och kandar i brunt...
Men den bruna färgen som Ankysadeln har passar ändå inte.
Hade hoppats att någon skulle säga att "ja, den var inte så snygg från början men efter ett par månader blev den bara finare och finare";)
Tror kanske inte det kommer hända:angel:
Tack ändå. /Malin

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska köpa en ny sele till min aprikosröda dvärgpudel som när solen lyser ser gyllene ut i pälsen. Jag har nästan bestämt mig för...
Svar
11
· Visningar
1 013
Senast: Sel
·
Ridning Hejsan! Har en hopphäst som jag inte passar alls i hoppningen med. Hon blir osäker och jag med. Jag tycker bara det är otäckt.. så...
Svar
16
· Visningar
2 173
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
689
Senast: cassiopeja
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
8 9 10
Svar
191
· Visningar
24 022
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar