Bruksprovsresultat

Sv: Bruksprovsresultat

Nej jag såg det! Och ganska liten, 161 hög och 22 i skenbensmått, ganska grovt.

Jamen vad sa de om honom då ? Jag kan inte se att resultatet kommit online ännu...

När kommer sifferpoängen`?

Jamen alltså, ni får ju lov att skriva vad de FÅR för kritik....annars så spricker man ju av nyfikenhet.

Var hittar ni kritiken egentligen? Det enda jag ser på equipe är löshopparna...

Xeline skrev:
Jamen alltså, ni får ju lov att skriva vad de FÅR för kritik....annars så spricker man ju av nyfikenhet.

Ok: Quando VT (SWB)
En hingst som för dagen är spänd och oengagerad. Han rättar sig inte.

Tack !

ja, gylles häst fick ju jättefin kritik !

Hej alla ni nere i Skåne och Bruksprovet!!
Här sitter man i det snöiga Värmland och funderar på hur det går för "tilltänkta" hingstar.

Har läst resultaten på Equipe men är nyfiken på vad ni tycker om Undercover??

Finns det någon vänlig själ som kan kika lite på denne hingst och rapportera till mej....även foto mottages med stoooor glädje!!
Jag får se om jag får ett "ryck" och far ner på fredagkväll...det är ju trots allt 52 mil... :mad:

Nu är jag hemma från dagens drabbning, idag skötte sig lillkillen superbra, fick endast positiv kritik (det ni ser på resultat på equipe är bara ett sammandrag) inte ett enda ord negativt om någonting så nu steg hoppet betydligt.

Quando VT kan jag berätta om skyndade själv ner till ridhuset för att se honom och blev mkt besviken på honom. Extremt käftig i munnen hela tiden kastade sig undan för hinderna fick till slut honom att hoppa med mänskliga infångare och nedplockade hinder, sedan såg det ut som om han kom igång lite men då började han i stället att hoppa rakt igenom räckena brydde sig inte ett skvatt om att han drämde hela benen i bommarna och rättade sig inte. Så han lär nog inte vara något ämne precis.

Du såg inte Quintus BB också, han gick väl efter Quando? Honom är jag nyfiken på...

Man kan ju undra hur mkt de har förberett sej innan egentligen...

Vilken är det som är din egentligen? Så jag vet vilken jag ska kolla in.

Enligt ett svar på equipes sida kommer inte poängen förran på lördag eller söndag.

Liknande trådar

• Låst
Avel Användningsråd för årets nya hingstar 3-åringar: Coriall 1101 En hoppbegåvning med intressant hopphärstamning som även visat prov...
Svar
6
· Visningar
1 777
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Barmarksdrag/canicross