Bruksprovsresultat

Sv: Bruksprovsresultat

GRATTIS GYLLE!!!! :bow: :bump: :bow: :bump: :bow: Jättefin kritik idag! :) Det låter lovande!!! :)

Är det nån som ska ner imorgon? :) Som kanske kör förbi t ex Lund eller Teckomatorp? Hade tänkt ta buss annars, men kan jag slippa femtielva byten från Helsingborg så... :)

Mvh Cissi

*lånar knapp* Är det inte ovanligt många hingstar i år som inte är korrekta i sina ben :confused: Jag tycker jag läser överallt om täta tåtrånga,tåvida , parallellförskjutna ben :crazy:

ok. tack Görel -tråkigt att behöva vänta så länge...
Lylliga ni som skall åka ner

grattis Gylle!!!!
den trasiga hoven verkar inte besvära honom alls

Tyvärr har han lite aningen värme i hoven håller stenkoll på honom och blir det mer eller jag märker på honom att han känner av den så bryter vi direkt. Hans hälsa är ju viktigast men än så länge jobbar han på med spetsade öron och tycker allt är toppenkul även om man känner hur det tar på dem allt med att bo borta och med allt som händer omkring dem, får bli en lång välförtjänt vila efteråt.

hoppas det går bra heela vägen jag håller tummen!

"lånar"

nån som vet om equipe komme gå ut med bilder på hingstarna som de gjorde förra året?

Så här lång är mina favoriter Floris och Topaasch

Har också träffat Don Dorn ett flertal ggr. Fullkomligt älskar hans temperament. Skall betäcka mitt sto med honom i år om han går igenom så jag håller verkligen tummarna.
Han är en sådan fantastisk naturbegåvning

clownen skrev:
Lånar knapp ! Är det någon här som har den kompletta resultatlistan från den senaste hingst premieringen i KWPN och kan ta med sig en kopia till mig ! Pm:a mig isåfall.

Jag lade ut en tråd om det i början på feb, och ett par dagar efter hade jag listan... Men det var "bara" Mia_r som kommenterade, och bara ca 70, som var inne och kikade på tråden, så jag kände nog att det inte var så stort intresse....

mvh

Gillar Tin-Tin med!
Och om han inte har hunnit byta stam och namn (;)), så har jag inte sett till honom någon annanstans än här, men jag har ju inte lupp då!
Och är enig!
Vilket möderne!!!!

mvh

Det står på Equipes hemsida att det kommer att läggas ut bilder på hingstarna på ASVHs sida tidigast på onsdag.

Hälsningar Monika

Jo, jag kan inte minnas att jag sett honom "live" nån gång ännu, lär ju få se honom imorgon! :) Henk och jag har satt ihop infon om stammen till ägaren, så visst är den kanon! :)

Ska förresten maila dig, har inte riktigt hunnit med...

Ang bilder - jag tar dressyrbilder imorgon, lägger ut på vår hemsida så fort jag hinner! :)

Mvh Cissi

Hoppas hoppas hoppas att det inte blir värre! Fast det är skönt att höra att du är så mån om honom, trots att det handlar om en sån stor sak som bruksprov! Jag tror att du känner din häst så väl, att du direkt känner om han inte är 100%!

Lycka till! :)

Mvh Cissi

athena skrev:
Ja, suck! Han föll bort totalt från listan av kandidater :( .

Inför dagens drabbningar är både Quando VT och Lucky Point HE strukna. Där ser man, tio små negerpojkar som sagt var!

Hoppas den lille pojken Joy håller sig kvar ett tag till, har studerat hans stam närmare nu på morgonen (på jobbet :angel: ) och den är ju _riktigt_ bra!!

Senast ändrad:

cissiny skrev:
Jo, jag kan inte minnas att jag sett honom "live" nån gång ännu, lär ju få se honom imorgon! :) Henk och jag har satt ihop infon om stammen till ägaren, så visst är den kanon! :)

Ska förresten maila dig, har inte riktigt hunnit med...

Ang bilder - jag tar dressyrbilder imorgon, lägger ut på vår hemsida så fort jag hinner! :)

Mvh Cissi

Visst var han med i fjol? Då döpte vi honom till Dunderklumpen (för det var en riktig bit) och vi kunde inte se att Metall skulle ha slagit igenom någonstans :crazy:

Ulvano har fått rätt bra på gångartsbedömningen också nu på morgonen.

Grattis Gylle!
Din pojke ser ju ut att sköta sig galant! Mycket intressant stam! Håller tummarna för er!
:banana:

Liknande trådar

• Låst
Avel Användningsråd för årets nya hingstar 3-åringar: Coriall 1101 En hoppbegåvning med intressant hopphärstamning som även visat prov...
Svar
6
· Visningar
1 777
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka