Bruksprovet

Lånar knappen.

Nu är resultatet för 4-åringarnas löshoppning ute!

Tyvärr fick ingen av de två Robin Z-sönerna något vidare gott omdöme. Synd, för aveln skulle behöva en god son till honom.

Re: Cathageno

Cathageno är stor och mörk och mycket snygg! Såg honom i höstas och blev kär! :)

Kul också att Landlord-sonen gick bra! Iallafall för oss som gillar honom! ;)

Re: Cathageno

Okej!!! :) Vad roligt att Landlord-sonen gick bra!

Håller med Görel att det var synd att Robin Z sönerna inte fick goda omdömen, eftersom det hade varit kul med en bra son efter honom i avel!

är inte Aer med i hopppning får ringa min polare som jobbar för helena och fråga då

Jomen dom ligger ju online på equipe.nu så där kommer den preliminära kritiken direkt efter varje häst!

Ploppi

jamen nu kom jag fram. Tack! man kan ju låssas lite att man är där i alla fall...

Lite uppdatering om bruksproven.
Siffrorna i löshoppning ges ej i fasI utan kommer i fasII.

Maloube är halt och ställer där för ej upp i år.

Jag återkommer när jag har mer info att ge, jag jobbar med bruksproven så jag ska försöka meddela er och svara på de fråger jag kan ge svar på.

Maloubet är inte halt utan förkyld.
tisdag kväll skulle iaf vad jag har fått reda på siffrorna komma.

*lånar tråden litegrann* :D

Jag ska dit tisdag, onsdag (för föreläsning) och torsdag. Nån mer som ska dit? :D
Nån som ska gå på föreläsningen onsdag kväll? *nyfiken*

Mvh Cissi

Ja, DET ser jag fram emot! :D Henk och Jac hämtar mig vid stationen vid 8, sen åker vi ut till Flyinge... Stackarna måste ju vara jättetrötta imorgon efter att ha kört hela natten...

Kommer du på föreläsningen på onsdag? 18.45, tror att det kostade 100:-?

Mvh Cissi

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 087
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 193
Senast: Emro
·
Hästvård Vet inte vart jag ska ta vägen längre.. För 2,5 månad sen så tappades en sko på uteritt och hon blev halt och hovslagaren kom ut och...
Svar
1
· Visningar
539
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka